Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venlafaxinesta

Vierailija
08.09.2020 |

Suosittelen sen käytön aloittamisen välttämistä, jos mahdollista. Lopetin itse viisi vuotta sitten. Sähköiskuja eli sille lääkkeelle tyypillisiä vieroitusoireita tulee aina, kun jokin asia stressaa. Tänään oli stressaava päivä ja sähköiskuja tulee koko ajan.

En usko, että kyseessä enää ovat vieroitusoireet, lopetuksesta on niin kauan. Uskon itse, että lääke on muuttanut jotain aivoissani.

Tämänkin, kun olisin aikoinani tiennyt. On ainoa näistä lääkkeistä, joka jätti jälkensä. En usko, että tämä tästä enää mihinkään tulee muuttumaan.

Masennusta ei vienyt minnekään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas auttoi pahimman yli vaikkakin lopetus oli vaikeaa ja piti tehdä todella hitaasti... Avasin lopussa kapselit ja kaadoin jauhetta pois lääkärin hyväksymämä. Lopetusoireet oli alkuun karmeat kyllä...muuten yyvä lääke joka auttoi nopeasti eikä lihota.

Vierailija
2/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroittuminen kesti yli puoli vuotta. Sähköiskut viimein loppuivat, ei ole ollut ikävä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sain sähköiskuja ja lääkkeen ainoa vaikutus oli se, että lakkasi seisomasta, tai siis aluksi se kyllä vei halutkin, ne palasivat lopetettuani lääkkeen käytön mutta kyvyt eivät.

Vierailija
4/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan nuo todella pahat vieroitusoireet, tuo on kyllä lääke, joka pitää lopettaa hitaasti. Vaikka väitetään, ettei näistä muka voisi tulla riippuvaiseksi. Kai se nyt on riippuvuutta, jos tulee todella pahoja vieroitusoireita, jos lopettaa kerralla. Siis tunnetta kuin maailma huojuisi, pahoinvointia, sähköiskuja.

Vierailija
5/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat todella yksilöllisiä juttuja. Sain todella hyvän avun tästä lääkkeestä ja lopetus oli helppo. En saanut pahoja vieroitusoireita, vaikka lopetin 150mg nollaan parissa päivässä (Mikä on vastoin mitään ohjeistuksia eikä näin tule kenenkään toimia). Mitään oireita ei jäänyt päälle. 

Masennuslääkkeitä demonisoidaan paljon eikä positiivisia kokemuskia yleensä kirjoita keskustelupalstoille. Ei näitä lääkkeitä tule kenenkään aloittaa ilman todellista harkintaa, mutta minulla oli ainakin tilanne, että mieluummin elän vaikka lyhyemmän elämän ja sivuoireiden kanssa, kuin sen murskaavan tuskan ja ahdistuksen, mitä elämä oli. Sain apua tästä lääkkeestä enkä tule sitä koskaan katumaan. 

Vierailija
6/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen lääkkeeseen en enää koske tikullakaan. Toinen on Ketipinor.

Vierailija
7/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas auttoi pahimman yli vaikkakin lopetus oli vaikeaa ja piti tehdä todella hitaasti... Avasin lopussa kapselit ja kaadoin jauhetta pois lääkärin hyväksymämä. Lopetusoireet oli alkuun karmeat kyllä...muuten yyvä lääke joka auttoi nopeasti eikä lihota.

Siitä ei hyvää lääkettä saa.

Vierailija
8/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs siini Ketissä pahaa oli?

Vierailija
9/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs siini Ketissä pahaa oli?

Jatkuvasti teki mieli ruokaa. Onneksi en lihoa helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä