Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua äkkilähdön valintaan!!!

Vierailija
22.10.2013 |

Ollaan ottamassa äkkilähtöä ja nyt pohditaan kahden paikan välillä. Ikinä ei olla oltu kyseisissä paikoissa eli apuja niiltä, jotka käyneet. 2 aikuista lähdössä ja kunhan päästään hieman irti arjesta. Pitkät kaukomatkat meidän juttu mutta nyt ei voi lähteä 3 viikon reissuun.

Vaihtoehto 1 on Fuerteventura 1 vko, hotelli 3 tähteä, all inclusive, hinta 980,-. Ei aikaisempaa kokemusta all inclusivesta.

Vaihtoehto 2 on Las Palmas 1 vko, hotelli 2 tähteä, ei aterioita, hinta 590,-. Ei aikaisempaa kokemusta siitä, että aamiainen ei kuulu hintaan.

Paikkojen plussat ja miinukset, kiitos.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las Palmas.  Ehdottomasti hyvä paikka. Olen käynyt.

Toisessa en ole mutta 3 tähden all inc ei ole ihan parasta.

Vierailija
2/11 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin aikuisporukassa Las Palmasiin. Se on hyvä yhdistelmä ranta- ja kaupunkilomaa, paljon monipuolisempi kuin Fuerteventura (jossa usein myös tuulee kovaa). Aamiaisen nyt voi käydä syömässä lähikuppilassakin. Itse en ole all inclusicen ystävä, tylsä syödä samaa ruokaa päivästä toiseen. Mielummin käyn erilaisissa ravintoloissa joka päivä - toki lasten kanssa AI toimii ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las Palmas on enemmän kaupunkilomaa, aamiaselle voi mennä johonkin kahvilaan.

En ottaisi all inclusivea, siinä on niin kiinni hotellin ruoka-ajoissa.

Vierailija
4/11 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ottaisin aikuisten matkalle tuon Las Palmasin.. sielläkin on ihan hyvä ranta ja shoppailu ja ravintolat lähellä. Auton vuokraus on halpaa ja helppoa joten sieltä pääsee myös helposti saaren eteläosiin Rannoille jos haluaa.

All inclusivea en ottaisi muuta kun ehkä lasten kanssa. Mä en halua syödä koko lomaani samassa paikassa vaan kierellä ja katsella ja maistella erilaisia ruokia eri paikoissa. Luulen että lapsemmekin kyllästyisivät yhteen ja samaan ravintolaan :)

Jos aamiainen ei kuulu hintaan niin onko tämä huoneistohotelli ? jossa siis keittiö missä voi kokata ? jos on niin muistakaa ottaa omat kahvit ja tiskiaine mukaan sinne..

Vierailija
5/11 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las Palmas on kulunut vanha kaupunki, itse en tykännyt. Canterasin ranta on ok, mutta muuten ei kaupungissa paljon mitään ollutkaan. Jotenkin kulunut vaikutelma tosiaan, parhaat päivät nähnyt jo 70-luvulla. Aamupalaa ei tarvitse siellä, kahviloita riittävästi lähellä. Kaksi tähteä on aika vähän... Laatua ei kannata odottaa.

All Inclusive on minusta kamala vaihtoehto, varsinkin pienillä tähdillä.

Vierailija
6/11 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyria vaikuttaa oikein herttaiselta paikalta. Tämän päivän kuumin menomesta :)

Vierailija
7/11 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtisi kahden tähden hotelliin eli siksi toi Las Palmas olisi noista kiinnostavampi. Jos on mahdollista, niin ottaisin myös pelkät lennot ja varaisin paremman hotellin suoraan itse. Taksilla pääsee ja tuossa säästäisi vielä euroja. 

Vierailija
8/11 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 korjaa eli paikat ja tähdet meni kuitenkin väärin... eli ei Las Palmasiin huonomman hotellin vuoksi :)

Vierailija
9/11 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viikon miehen kanssa fuenteventurassa. siellä ei ole mitään tekemistä ellei ole maaninen surffaja! ilmat voi olla mitä sattuu, mutta tuulinen ja puolipilvinen kelihän sopii surffaajille nimenomaan.

sitten kun menee niille rannoille missä ne kumipukutyypit hengaa talvet, niin sisäpiiri on tiukka että hyvä kun yksi kalja myydään ei-surffaajalle. ja jos et osaa puhua surffauksesta, et ole sitä harrastamassa etkä edes kiinnostunut niin soromnoo.

vuokrattiin auto ja kierrettiin siellä. ei mitään nähtävää edelleenkään kuin pieniä kyliä vuorenrinteillä, pari minimaalista kirkkoa seurakunnan jäsenille, sitten peltoja ja tuulentuivertamaa aavaa. että semmoista.

las palmasiin vaan! vanha, suuri satamakaupunki, löytyy kaikenalaista kun lähtee kiertelemään. siihen vanhaan 70.luvun hotellikeskittymään ei missään nimessä pidä jäädä. ota vaikka paikallisbussi ympäri kaupunkia ja käy paikallisessa illallisella! ja rantoja on kaupungin läheisyydessäkin. sinne vaan ehottomasti!

Vierailija
10/11 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Las Palmasiin. Kaupungissa ja saarella enemmän nähtävää kuin Fuerteventuralla. Ja all inclusiveen en menisi muutenkaan. Las Palmasissa paljon ravintolatarjontaa, joten on kivempi, ettei majoitukseen kuulu aterioita.

Vierailija
11/11 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia!

Meillä oli jo vaakakuppi hieman kallellaan Las Palmasin puolesta ja sinne me taidetaan kyllä suunnata :)

ap