Hei pitkäaikaistyöttömät: milloin viimeksi olette syöneet ravintolassa?
Kommentit (20)
Pari viikkoa sitte. Maksoimme omat plus parin muun ruoat.
Eikös siellä ole vähintään puolet asiakkaista pitkäikaiselämäntapatyöttömiä pummeja ja toinen puoli sitten niitä parempituloisia? Ei niissä ainakaan perusduunarilla ole varaa syödä.
Jos ei polta niin on varaa käydä muutaman kerran viikkoon ravintolassa sillä rahalla helposti.
Itse ja puolisoni, vaihtelee, mutta taisi olla viime viikolla. Halpoja ruokia ja jotain kertoja kuukaudessa. Iloista ollut.
Hampurilaisella. Kiitos siitä :D oli herkkua!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei polta niin on varaa käydä muutaman kerran viikkoon ravintolassa sillä rahalla helposti.
Luulisi hävettävän edes syödä toisten piikkiin ravintolassa.
Viimeksi viimeviikolla. Itse maksoin. Tosin olen ansiosidonnaisella ja en tiedä lasketaanko pitkäaikaistyöttömäksi edes koska olen puolet vuodesta töissä.
Mies maksoi, tietysti. Söimme viime viikolla 6 kertaa ravintolassa; kaksi niistä oli lounaita.
Syön kerran kaksi viikossa hyvän lounaan
Mulla on lounasseteleitä vielä ja syön ne pois. Pari kertaa kuussa kun syön niin vuosi menee
Pari päivää sitten kiinalaista. Oli hyvää ja ihan itse maksoin.
Kotipizzassa kävin pari kk sitten.
Helmikuussa. Yhdistys jonka matkalla olin.
Joskus keväällä ennen korona-aikoja. Itse maksoin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lounasseteleitä vielä ja syön ne pois. Pari kertaa kuussa kun syön niin vuosi menee
Mahtaa täyttää hyvin ne lounassetelit! 😂 syötkö monta kerralla?
Euroopan kiertomatkalla Saksassa v. 2012. Maksoin matkan itse, siihen kuului aamiainen ja illallinen joka päivä. Olin jo silloin pitkäaikaistyötön.
En kyllä ymmärrä koko ravintolassa syömisen ihanuutta, mieluummin laitan itse hyvää ruokaa.
Ollessani vielä töissä. Maksoin itse.