Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naamakirjasta

Vierailija
21.10.2013 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn tälläistä, että millaiset estot kälyni on laittanut minulle naamakirjassa.

Kälyni poisti minut kavereista eikä häntä löytynyt enää nimellä hakemalla eikä häntä ole feisbuukki minulle kaveriksi koskaan ehdottanut. meillä on parikymmentä yhteistä kaveria ja heidän kaverilistoilla hänet näen ja olen voinut niistä nimelläkin hakea hänet mutta nyt kun käly taas suuttui minulle en enää voi nimellä häntä hakea yhteisten kavereiden listoilta mutta selaamalla hänet löydän kuitenkin?  Eli jotain lisäestoja teki taas. Millaisista estoista on kyse?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estänyt sen, että hänet voi hakea nimellä. Fb on vähitellen poistamassa kyseistä estomahdollisuutta.

Vierailija
2/3 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun aiemmin on voinut hakea yhteisten kavereiden kaverilistalta nimellä ja nyt ei enää löydä mutta selaamalla löytää kyllä.  Onko siellä jotain sellaista kohtaa jolla voi jonkun tietyn henkilön, blokata ettei tämä näe mitään vaikkei ko. hlö olisi edes kavereissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokata voi kokonaan tai sitten että et näe esim päivityksiä, kavereita tai tykkäämisiä.