Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi keskenmeno ja siinä oli kyllä kivut mukana, supisteli ja hyytymiä tuli. Toinen tapaus olikin sitten onnistunut raskaus. Alkoi taas verenvuoto ja muutama hyytymäkin tuli, tämä kuitenkin loppui melkein heti ja jäin epätietoisuuteen että menikö se nyt kesken vai ei. Lähdin yksityisellä ultraan ja siellä se pieni sydämen syke näkyi. Lääkäri epäili niitä hyytymiä että saattoi olla kaksosraskaus joista toinen meni kesken.

Vierailija
2/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Ehkä sitten pieni toivonpilkahdus vois olla ettei keskenmeno olisikaan, mutta en turhia toiveita ala elättelemään.. pitää seurata vieläkö vuoto jatkuu/yltyy.. Itselläkin on mahdollisuus juurikin tuohon kaksosraskauteen.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskausviikolla 10 samantyylinen tilanne eli tuli verta paljon ja hyytymiä. Sairaalassa kuitenkin todettiin kaiken olevan ok, mutta syytä ei kerrottu mistä edellä mainittu johtui. Itse olen päätellyt, että saattoi olla kaksosraskaus.

Vierailija
4/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo aloitusviesti tulee vaaleanpunaisena linkkinä, joka klikatessa johtaa suoraan Facebookiin? En enää ikinä uskalla kirjoittaa tänne mitään henkilökohtaista!

Vierailija
5/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menossa huomenna lääkäriin. Nyt 6+3. Viime viikolla ensin tuhrua ma-ti sitten ke ei mitään, to taas tuhrua ja pe verta (ei kuitenkaan hyytymiä eikä kipuja) la - tänään taas tuhrua. 

Perjantaina sanoivat, että kuulostaa siltä, että menee kesken. Odottele viikonloppu ja päivystykseen, jos tulee kipuja tai verta "yli laidan". Muuten soitto maanantaina kontrolliin. Raskausoireet kuitenkin pysyneet samoina ja pahoinvointi pahentui viikonlopun aikana, mutta silti jäytää ajatus takaraivossa keskenmenosta... 

Pidetään peukkuja meille molemmille, että kaikki on hyvin! 

Vierailija
6/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vilä kovat mahakivut tuohon päälle, mutta ei niitä hyytymiä.. vähän tuo mahakipu vaivaa ja on juurikin keskenmenoon liityvää :/

Vierailija
7/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava varmasti tuollainen epätietoisuus :/ juu peukut pystyyn vaan molemmille! :)

Vierailija
8/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata elätellä turhia toiveita anteeksi vain, mut pessimisti ei pety ainakaan ni pahasti :/ luultavasti on kyllä keskenmeno. 4-5 viikon päästä uudelleen? vai tarkoittiko päivän

Vierailija
9/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ei kannata ei...sitä minäkin vähän veikkailen.. joo ihan sano että 4-5 vkon päästä uudestaan.. itekki ihmettelin, että eikö sitä aiemmin voi tehdä :o

Vierailija
10/10 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! niinpäs näyttää menevän.. en kyllä tiiä minkä ihmeen takia :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän