Bloggaajat pelkäävät vauva-palstaa
Bloggaajat pelkäävät heitä haukutaan Vauva-sivuilla.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:14"]
Täällä saavat kuulla totuuden. Vaan se, että saavat joitain ketjuja poistetuksi, ei poista sitä mitä mietlä ihmiset ovat. Silmänsä voi toki ummistaa.. reppanat.
[/quote]
Heh, "totuuden". Oon vieläkin katkera AV:n blogihulluille, jotka alkoivat kertoa omia "totuuksia" mun suosikkibloggaajasta, joka sitten lopetti bloggauksen, koska ei ollut halukas riepoteltavaksi keskustelupalstoilla.
[/quote
ihan oikein että lopetti. Julkisuuden kipeitä bloggaajia on ihan tarpeex.
bloggaajat pelkäävät että toiset bloggaajat kehuvat heitä blogiensa kommenttiosioissa mutta haukkuvat täällä. sitä on nimittäin ollut liikkeellä ja tekstinäytteitä analysoitu...
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:24"]
Täällä saavat kuulla totuuden. Vaan se, että saavat joitain ketjuja poistetuksi, ei poista sitä mitä mietlä ihmiset ovat. Silmänsä voi toki ummistaa.. reppanat.
[/quote]
Heh, "totuuden". Oon vieläkin katkera AV:n blogihulluille, jotka alkoivat kertoa omia "totuuksia" mun suosikkibloggaajasta, joka sitten lopetti bloggauksen, koska ei ollut halukas riepoteltavaksi keskustelupalstoilla.
[/quote]
ihan oikein että lopetti. Julkisuuden kipeitä bloggaajia on ihan tarpeex.
[/quote]
Se ei kyllä ollut mikään julkisuudenkipeä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:20"]
Itsehän ne yksityisasioillaan mässäävät :O
[/quote]
joskus mässäävät ja joskus eivät. Esimerkiksi se vähän aikaa sitten poistettu ketju PS I love fashionin äidistä oli inhottava, koska hän oli thenyt selväksi että haluaa pitää asian yksityisenä.
Samaan sarjaa kuuluvat tuksujen ja nykästen kanssa. Huomiohuoraamista.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:25"]
bloggaajat pelkäävät että toiset bloggaajat kehuvat heitä blogiensa kommenttiosioissa mutta haukkuvat täällä. sitä on nimittäin ollut liikkeellä ja tekstinäytteitä analysoitu...
[/quote]
Sen siitä saa, kun amatöörit alkaa saada kirjoittamisesta oikein palkkaa ja yhteistyökuvioita!
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:32"]
Samaan sarjaa kuuluvat tuksujen ja nykästen kanssa. Huomiohuoraamista.
[/quote]
Joo, blogit voisi kaikki koota Seiskan alaisuuteen ihan lainsäädännön voimin:D
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:25"]
[/quote]
Sen siitä saa, kun amatöörit alkaa saada kirjoittamisesta oikein palkkaa ja yhteistyökuvioita!
[/quote]
Niin ja ne kaikki alkaa kuvittelemaan että muiden blogit vievät juuri heidän lukijoita ja mainostuloja, alkavat vainoharhaisiksi. On se raakaa hommaa noiden ostoslista-blogien pitäminen ;)
Jos ne pelkää tosissaan että joku blogikaveri tai muu tuttu paljastaa täällä niiden feikkiglamourit kulissit?
[/quote]
osa niistä ketjuista on kyllä poistettu ihan syystä, täälläkin menee joskus yksityisasioiden mässääminen ym. liian pitkälle.
[/quote]
Itse jotkut yksityisasiansa koko maailman tietoon tuovat blogissaan joten miksi niistä ei saisi keskustella?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:05"]
[/quote]
osa niistä ketjuista on kyllä poistettu ihan syystä, täälläkin menee joskus yksityisasioiden mässääminen ym. liian pitkälle.
[/quote]
Itse jotkut yksityisasiansa koko maailman tietoon tuovat blogissaan joten miksi niistä ei saisi keskustella?
[/quote]
No näinpä. Mutta kun sen keskustelun pitäisi olla ihannoivaa!
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:05"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mulle tulee mieleen tää Chicago-Iidan tapaus. Ihmiset spekuloivat av:lla hänen mahdollista teini-iän syömishäiriötä, montako kiloa on ylipainoa, mieskuvioita, asioita mihin ei ole blogissa viitattu sanaakaan. Eri asia olisi jos puhuttaisiin vaikka Iidan masennuksesta, siihen kun on viitteitä uusimmassa postauksessa.
Bloggaajat pelkäävät kun iso kalju jokelteleva jättivauva taapertaa ja tuomitsee heidän kuvat ja tekstit? ;DDD