Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun lapset ja toisten kakarat

Vierailija
21.10.2013 |

Ärsyttää yksi tuttu... Hän haluaa aina lapsilleen parasta ja ensin, mutta närkästyy, jos joku muu pyrkii samaan. Jaksaa esimerkiksi jauhaa minulle, miten lapsieni pitäisi mennä lähikouluun - itse kuskaa yksityiseen kouluun...

Viimeksi oltiin yhtä harrastusta odottelemassa samassa kahvilassa. Lapseni oli ollut pois koulusta ja hänellä oli valtavat läksyrästit. Sanoin tutulle vielä erikseen tilanteesta. Luin oman lapseni kanssa tämän kieliläksyjä kaikessa rauhassa, kun tää tuttu tunkee väliin ja käskee minun lapseni auttamaan hänen lastaan. Just sillä hetkellä. Ei voinut odottaa että minun lapselleni olisi tullut ees tauko tai aine vaiahtunut tms. Ei kun se hänen kullannuppunsa on tärkein.

Viimeksi meidän lapsen synttäreiden pitoaikaa piti muuttaa näiden lasten harrastuksen mukaan jne.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 12:29"]

Ärsyttää yksi tuttu... Hän haluaa aina lapsilleen parasta ja ensin, mutta närkästyy, jos joku muu pyrkii samaan. Jaksaa esimerkiksi jauhaa minulle, miten lapsieni pitäisi mennä lähikouluun - itse kuskaa yksityiseen kouluun...

Viimeksi oltiin yhtä harrastusta odottelemassa samassa kahvilassa. Lapseni oli ollut pois koulusta ja hänellä oli valtavat läksyrästit. Sanoin tutulle vielä erikseen tilanteesta. Luin oman lapseni kanssa tämän kieliläksyjä kaikessa rauhassa, kun tää tuttu tunkee väliin ja käskee minun lapseni auttamaan hänen lastaan. Just sillä hetkellä. Ei voinut odottaa että minun lapselleni olisi tullut ees tauko tai aine vaiahtunut tms. Ei kun se hänen kullannuppunsa on tärkein.

Viimeksi meidän lapsen synttäreiden pitoaikaa piti muuttaa näiden lasten harrastuksen mukaan jne.

[/quote]

No kuule ei sun lapsen tarvitse auttaa sillä siunaaman sekunnilla kun kaverisi käskee tai teidän tarvitse siirtää lasten synttäriaikoja jos joku käskee.

Kohteliasta on toki ottaa muutkin huomioon, mutta jos se on täysin yksipuolista, ei siihen tarvitse alistua.

Eli ap, kasvatapa selkäranka, ja pidä itsekin oikeuksistasi kiinni. Ei tarvitse hyppiä toisten pillin mukaan.

Vierailija
2/2 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi keskellä kahvilaa ruveta riitelemään tuollaisesta. Hän siis todellakin huusi minun ja lapseni puheen päälle ja komensi minun lapseni sinne heidän pöytäänsä, että juuri nyt pitää tulla. Paikalla.

Minun lapseni on kutosella, hänen ekalla... Ja aikaa oli.

Mutta kun minäinäminä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla