Miksi Mysteerityttö Marian letit on latvoista mustat?
Onkohan se musta likaa vai jotenkin värjätty, ei kellään voi olla tuon värisiä hiuksia luonnostaan :o
Kommentit (43)
Tuo perhe sa isot sosiaaliavustukset niistä lapsista.
Miksi ihmeessä romanit halusivat (ostaa/kaapata) tuon tytön vielä oman iso katraansa jatkeeksi?!?! Ei mene mun jakeluun...
Ei se katras ollut heidän oma. 14:stä lapsesta vain kolme on heidän omiaan, loput olivat väärennetyillä papereilla, eikä heidän henkilöllisyyttään tiedetä. Tosin vain tämä blondi kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 09:10"]
Miksi ne romanit tarvii niitä lapsia niin paljon leireihinsä että omien lisäksi pitää vielä ostaa lisää, vaikkei omilleenkaan riitä ruokaa yms. ??? Onko ne muka vaan niin lapsirakkaita? Käsittääkseni ne ei kuitenkaan käy niillä mitään seksibisnestä (toivottavasti).
[/quote]
Lapsia käytetään kerjuulla, tai sitten ne kasvatetaan tiettyyn ikään ja myydään seksiteollisuudelle tai elinkauppaan. Ei niitä hyvää hyvyyttä kasvateta.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 09:20"]
Miksi ne romanit tarvii niitä lapsia niin paljon leireihinsä että omien lisäksi pitää vielä ostaa lisää, vaikkei omilleenkaan riitä ruokaa yms. ??? Onko ne muka vaan niin lapsirakkaita? Käsittääkseni ne ei kuitenkaan käy niillä mitään seksibisnestä (toivottavasti).
[/quote]
Lapsia käytetään kerjuulla, tai sitten ne kasvatetaan tiettyyn ikään ja myydään seksiteollisuudelle tai elinkauppaan. Ei niitä hyvää hyvyyttä kasvateta.
[/quote]
Eikös useissa maissa romanit elä sosiaalituilla tai kaikenlaisella hanttihommalla ja huijauksella (vrt. Irlannin kiertolaiset). Siihen tarvitaan "työvoimaa." 14-lapsisella perheellä on aika erilaiset tulonsiirrot kuin 3-lapsisella. En mäkään ensimmäisenä seksibisnekseen usko, mutta ihmisen pahuudella ei ole rajoja. Lapsia orjuutetaan kaikkialla maailmassa.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 08:50"]
Ja lapsi on ollut perheessä jo niin kauan, että juurikasvua ei tarvinnut enää värjätä, koska lähipiiri oli tottunut siihen, että perhessä on tuon näköinen lapsi. Mutta toisaalta perheessä oli 14 lasta, joilla oli ikäeroa keskenään parhaimmillaan muutama kuukausi, silti nainen väitti synnyttäneensä kaikki 14 lasta. Eipä paljoa naapureita kiinnostanut tuollainen luonnonoikku.
[/quote]
Enemmän mä olen huolissani siitä, että poliiseja ei tunnu kiinnostavan ne 13 muuta lasta, ainoastaan tuon blondin sukulaisuussuhdeko on tarkistettu?
[/quote]
Luin jostain, että pariskunnan muutkin lapset testataan dna:n suhteen. Eihän ne kaikki voi olla sen naisen, liian tiheästi olisivat syntyneet. Blondi tyttö vaan oli selkesti niin eri näköinen että kiinnitti aseita ja huumeita etsineiden poliisien huomion. Toivottavasti muutkin lapset saavat apua ja hyvät kodit.
Mun mielestä se tukka on nytkin värjätty, ei se muuten olis tuommoinen kusenkeltainen
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 09:20"]
[/quote]
[/quote]
Näin minä ainakin selittäisin tytön hiukset. Olleet mustiksi värjättyinä uskottavuuden takia, mutta väriä on pikkuhiljaa kasvatettu pois koska blondista saa paremman hinnan.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 08:50"]
Ja lapsi on ollut perheessä jo niin kauan, että juurikasvua ei tarvinnut enää värjätä, koska lähipiiri oli tottunut siihen, että perhessä on tuon näköinen lapsi. Mutta toisaalta perheessä oli 14 lasta, joilla oli ikäeroa keskenään parhaimmillaan muutama kuukausi, silti nainen väitti synnyttäneensä kaikki 14 lasta. Eipä paljoa naapureita kiinnostanut tuollainen luonnonoikku.
[/quote]
Enemmän mä olen huolissani siitä, että poliiseja ei tunnu kiinnostavan ne 13 muuta lasta, ainoastaan tuon blondin sukulaisuussuhdeko on tarkistettu?
[/quote]
No oletko siellä ollut seuraamassa Kreikan poliisin työskentelyä? Tietenkin muidenkin lasten alkuperää selvitellään koko ajan, mutta et saa lukea siitä iltalehti.fi:stä, sillä he ovat todennäköisemmin alkujaan lähempää Kreikkaa. Blondin alkuperää etsitään maailmanlaajuisemmin, koska hänen alkuperänsä on todennäköisesti kauempaa.
[
[/quote]
Onhan poliisit yrittänyt niitä lapsia etsiä, ei ole vielä kaikki löytynyt. Mutta miksi näistä ei täällä repostella? Ehkä siksi, kun ne on ehkä enemmän siltä seudulta. Jossain mielessä toivon, että se ruotsalaismies osoittautuu tuoksi biologiseksi isäksi. Syy, miksi toivon näin, on se, että saisi päätökseen tämän riepottelun.
Pakko nyt muistuttaa edellisviikon löytölapsesta - ihan meidän Suomessa. Aina lapsi ei ole toivottu tai vanhemmat hankalassa tilanteessa (esim. mielenterveysongelmat), ettei kadonnutta kaivata. Jos ei ole syntynyt sairaalassa eikä raskautta ole hoidettu, lapsi ei ole pohjoismaisessakaan rekisterissä.
Hurjaa, jos tuo sairaalassa kuolleeksi ilmoitetun vauvan tarina onkin tässä totuus. Silloin kyse ei olisikaan yksittäisen synnyttäjän horjuneestä mielenterveydestä kyse, vaan siitä, että "viranomaistenkin" toiminta voi johtaa tähän. Lisäksi niin monia lapsia oli romanien "perheessä" - onko siis jossain jokin orpooti tms, joka ei välittele kysellä kadonneiden perään, onhan yksi suu vähemmän ruokittavana (ja mahdollisesti rahoitus tulee kuitenkin entisen pääluvun mukaan)? Karmaisevaa.
Ne hiukset näyttivät likaisilta latvoista. Koko tyttö on niin valea. Vaalea iho, kulmat, hiukset ja silmät. Eipä ihme, että on herättänyt huomion- varsinkin jos väitetyt "vanhemmat" kreikkalaisromaneita.
Itse en myöskään usko teoriaan, että tyttö olisi varsinaisesti siepattu jostain. Ikävä tosiasia on, että maailmaan syntyy valtavasti "ei-toivottuja" lapsia. Varsinkin prsotituutio ja ihmiskauppa aiheuttaa tällaisen sivuilmiön. Toivottavasti tämä tapaus avaa ihmisten silmät näkemään, millaista kärsimystä maailmaan mahtuu ja että on paljon lapsia, jotka elävät kaduilla, lastenkodeissa, oman onnensa varassa jossain yhteiskunnan reunamilla. Toivottavasti Maria- tytön saama iso huomio tuo hänellä hyvän adoptioperheen. Lapsi totta tosiaan ansaitsee hieman hyvää onnea elämäänsä, kun sitä tähän asti on ollut hyvin niukasti tarjolla.
Kreikan poliisi sanoo nyt tutkivansa isoa ihmiskauppavyyhtiä,jossa romanileiriporukka on vain yksi osatekijä tai etappi. Tässä on varmaan käynyt niin, että joku porukka ostaa tai kaappaa vauvoja, jotka kasvatetaan romanileirissä, ja jälleenmyydään sitten kun ikää on riittävästi. Blondin ansiosta tähän kiinnitettiin huomiota. Veikkaan, että kaikki leirin lapset syynätään tarkasti.
Minusta se vaaleakin osa hiuksista näytti värjätyltä.
Minun on vaikea uskoa, että tuo tyttö olisi skandinaviasta, sillä vanhemmat olisivat tähän mennessä jo ilmoittautuneet. Skandinaviassa on melko vaikeaa ja harvinaista syntyä ja kadota ilman jälkiä, toisin kuin esim. itä-euroopassa. Todellakin, tuota lasta ei varmaankaan ole siepattu, sillä vanhemmat olisivat jo ilmoittautuneet. Ihan tarkoituksella myyty tai annettu eteenpäin.
Musta taas näytti, että tytlle on letitetty tummia hiuksia omiin hiuksiin ja sitten varmaan pidetty huivi tms sellainen päässä, jolloin vaan ne tummat letit näkyyy ja lapsi on näyttänyt tummatukkaiselta
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:10"]
Minun on vaikea uskoa, että tuo tyttö olisi skandinaviasta, sillä vanhemmat olisivat tähän mennessä jo ilmoittautuneet. Skandinaviassa on melko vaikeaa ja harvinaista syntyä ja kadota ilman jälkiä, toisin kuin esim. itä-euroopassa. Todellakin, tuota lasta ei varmaankaan ole siepattu, sillä vanhemmat olisivat jo ilmoittautuneet. Ihan tarkoituksella myyty tai annettu eteenpäin.
[/quote]
Onhan ruotsalaiset jo ilmoittautuneet. Mitä höpiset?
Olihan se siinä tanssivideossakin jo tummempi. Tosin en ole katsonut koko videota.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 08:51"]oliskohan Maria albiino. piirteet on ainakin sellaiset.[/quote]Vihreäsilmäinen albiino?