Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi poikabändi suunnitteilla

Vierailija
20.10.2013 |

Hei kaikki!

Olen reilu 35vuotias yksin asuva mies itä-vantaalta ja olen alkanut laulamaan. Ja nyt minulla on suunnitteilla uusi xl5! kyllä luitte oikein uusi xl5, mutta siinä olen vain minä eli yksi jäsen tämä siksi että säästäisitte tulevaisuudessa keikka kustannuksissa. Minulla on jo manageri jonka uran ensimmäinen kohde olen minä! Hän lupasi jo minulla isomman keikka bussin kuin dannylla! voitteko kuvitella! Joudun huomenna irtisanoutumaan uudesta työstä tämän takia että voisin keskittyä pelkästään laulamiseen. Tykkään syödä paljon madetta joka onkin joka syksyinen perinne minulla. Managerimme ja minä juuri pidimme ensimmäisen palaverin facebook chatissa ja keskustelimme minun tulevasta imagosta ja tyylistä, imago tulisi olemaan semmoinen  naapurin mies tyylinen mutta paljon mystisempi ja vaatetus tulisi olemaan tämmöinen: musta villapoolo ja musta nahkatakki ja tummat farkut ja bootsit ja tukkanan toimii edestä geelillä pystyn nostettu harja.

Kysynkin nyt teilä mimoinen minun pitäis olla ?

Hitti biisit mitkä kipuavat ensi kesänä jyrkin top listalle ovat "tyttö sinun silmäsi " ja "ihosi on" albumin nimi puolestaan tulee olemaan "sinun tähtesi" joka  sisältää mm hifkin tunnarin! ja tämä ilmestyy ensi suvena.

Tykkään myös tanssia paljon ja näytänki hyvältä kun laulan ja tanssin samaa aikaa eteisen peilin edessä.

Pikaisin vastauksianne odottaen Kommari75

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteytta Tuksuun, Olette loistava pari.

Tyttömäinen ballerina ja poikabändin keulakuva.

Miksi mua ei naurattanut tässä ap:n jutussa ainutkaan lause?

Vierailija
2/2 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noniin peräkammarin poika, pistäppä korkki kiinni ja aamulla taas sossuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi