Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, surkea suihinottaja

Keijo Jormanen
08.09.2020 |

Aika monen naaraan suussa olen sapeliani uittanut, mutta yhden käden sormilla saa laskea ne, jotka ovat saaneet minut aukeamaan. Naisille olen kyllä antanut kyllä aina kaikkeni ja huolehtinut heidän nautinnostaan.

Suuseksiksi ei oikein voi laskea sitä, kun terska on juuri ja juuri suussa ja kädellä vatkaa vartta.

Kunnolla kullia kurkkuun, niin saat minut orkkuun.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on aika huono. Joskus olin vähän aikaa naisen kanssa joka ei oikein tahtonut uskaltaa koskea. Sain hänet lopulta houkuteltua  koskemaan. kun tuli ja osa siitä naamalle niin oli viimeinen kerta kun näin sitä naista. 

Vierailija
2/18 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos nainen ei saa seksin aikana, niin on oma vikansa, jos ei sano mitä haluaa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos nainen ei saa seksin aikana, niin on oma vikansa, jos ei sano mitä haluaa."

'

Seksin aikana? Mitä tarkoitat?

Vierailija
4/18 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi parisuhdetta haluava nainen, kerro mistä pidät ja opetelkaa rauhassa. Takuulla tuut saamaan taivaallista suuseksiä. Sitä ei saa yökerhon vessasta tuntemattomalta kello 4.30

Vierailija
5/18 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nainen ottaa hyvin suihin, oma puolisokaan ei saa koko kullia suuhunsa.

Sitä varten harrastan suuseksiä salassa toisen ukmn kanssa.

Ukm36

Vierailija
6/18 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian paksu. Leuat menee sijoiltaan, ei kykene. Sori.

Vierailija
7/18 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokin suihinotto on silti hyvää. Vähän kuin pizza, huonokin pizza on silti hyvää.

Vierailija
8/18 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on kuten olet itse havainnut. Miksi hakkaat päätäsi petäjään ja tuhlaat aikaasi naiseen kun mies osaa suihinoton paremmin. Ihmekös tuo, kun suihin ottavalla miehellä itsellään on kulli niin totta kai hän kokemusasiantuntijana tietää miten sitä pitää käsitellä.

Vierailija
9/18 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on kuten olet itse havainnut. Miksi hakkaat päätäsi petäjään ja tuhlaat aikaasi naiseen kun mies osaa suihinoton paremmin. Ihmekös tuo, kun suihin ottavalla miehellä itsellään on kulli niin totta kai hän kokemusasiantuntijana tietää miten sitä pitää käsitellä.

Noin se menee, juuri kun alkaa tuntua joltakin,

lakkaa tuntumasta siltäkään. Pitääkö linkata kuva munasta? Jos vaikka joku innostuisi kokeilemaan sitä happy endiä sille..

Vierailija
10/18 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oppii varmasti, jos haluaa. Vuosia, vuosia sitten, kun ei vielä kauhean kauaa oltu edes seurusteltu, niin silloin "opeteltiin" antamaan toisillemme nautintoa. Muutamia kertoja suihinottoakin ihan opetusmielessä. Annoin kokoajan ohjeita ja neuvoin mikä tuntuu hyvälle. Samoin toisinpäin, että minä siis tein asioita hänelle. Kannatti, sillä nykyään jos pitää vaikka ihan pikaseen ottaa suihin, niin siinä ei todellakaan paljoa minuuttia kauempaa mene. Mutta taas halutessaan hän osaa pidellä minut ihan äärirajoilla, vaikka kuinka kauan. Se, jos joku on upeeta. Tarpeeksi kauan jos moista jatkaa, niin viimeisen kiusallisen lopetuksen jälkeen laukeaa yhdellä terskan lipaisulla suunnilleen ja sellainen orgasmi on aivan älyttömän upea kokemus. Ja samaten sitten itse osaan pidellä hänet siinä aivan kynnyksellä. Hieno tunne, kun klitoris on aivan suurimmillaan ja pillu supistelee jo, mutta sitten lähes seis. Hetken odottelee ja taas voi jatkaa, oli se nyt sormilla, kielellä tai sillä kalulla.

Kantsii käyttää muutamat hetket aikaa ja ihan avoimesti neuvoa toista. Niillä kerroilla keskittyy vaan siis siihen, että saa toiselle kerrottua ja neuvottua ne parhaat temput. On meinaan sekai upeeta, kun molemmat tarkkaan tietää mikä tuntuu hyvälle.

Vierailija
11/18 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa menin nuorempana töksäyttämään että nainen ei osaa ottaa suihin ja parempi olla ilman. Ja ilmanhan sitä sitten oltiinkin vuosia.

Tässä tapauksessa "huono" tarkoitti sitä ettei se tuntunut miltään. Siis kirjaimellisesti. Itselläni terskan pää ja oikeastaan koko pallo on aika tunnoton ja jos sitä nuolee tai varovasti imee, niin en välttämättä edes huomaa sitä. Niinpä aikanaan opetin väärin kun pyysin voimakkaampaa imua.

Mutta nainen ei voi ottaa kovin syvälle suuhun joten sisään menee lähinnä vain terska. Vuosia myöhemmin nainen kokeili antaa uudestaan suihinottoa ja nyt sujui paremmin. Pelkän imemisen sijaan kun pyörittää kieltä terskan tyvessä joka on superherkkä, niin johan tuntuu hyvälle! Silti laukeamiseen tarvitaan lisäksi nopeaa sisään-ulos liikettä. Se onnistuu helpoimmin että itse "panen" suuhun kuin että nainen yrittäisi heiluttaa päätä nopeasti.

Eräällä toisella naisella taas oli ihan eri taktiikka. Hänen suihinotto oli erittäin märkä ja imu todella kova ja samoin vauhti. Ei mitään himmailua. Hänkään ei halunnut kovin syvälle ottaa.

Syväkurkkua en ole koskaan kokeillut ja ymmärrän täysin jos nainen ei niin halua tehdä. Sellaista vaativa mies voi itse kokeilla työntää banaania/dildoa nieluunsa. Joiltain ihmisiltä uupuu kokonaan oksennusrefleksi, mutta se on aika harvinaista.

Vierailija
12/18 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonokin suihinotto on silti hyvää. Vähän kuin pizza, huonokin pizza on silti hyvää.

Näinhän se menee kun ei oo saanut koskaan naista, vain toista puppelia.

Vierailija
13/18 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kokeilla jos miehet osaa paremmin.

Vierailija
14/18 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuhlaat aikaasi naisten kanssa kun vain toinen mies tietää miten ottaa suihin.

Vierailija
15/18 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen joka haluaa muellyttää miestä on a ja o

sen lisäks että hetki just silloon ok ja on aikaa

näin simppelii

Vierailija
16/18 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä parisuhteessa menin nuorempana töksäyttämään että nainen ei osaa ottaa suihin ja parempi olla ilman. Ja ilmanhan sitä sitten oltiinkin vuosia.

Tässä tapauksessa "huono" tarkoitti sitä ettei se tuntunut miltään. Siis kirjaimellisesti. Itselläni terskan pää ja oikeastaan koko pallo on aika tunnoton ja jos sitä nuolee tai varovasti imee, niin en välttämättä edes huomaa sitä. Niinpä aikanaan opetin väärin kun pyysin voimakkaampaa imua.

Mutta nainen ei voi ottaa kovin syvälle suuhun joten sisään menee lähinnä vain terska. Vuosia myöhemmin nainen kokeili antaa uudestaan suihinottoa ja nyt sujui paremmin. Pelkän imemisen sijaan kun pyörittää kieltä terskan tyvessä joka on superherkkä, niin johan tuntuu hyvälle! Silti laukeamiseen tarvitaan lisäksi nopeaa sisään-ulos liikettä. Se onnistuu helpoimmin että itse "panen" suuhun kuin että nainen yrittäisi heiluttaa päätä nopeasti.

Eräällä toisella naisella taas oli ihan eri taktiikka. Hänen suihinotto oli erittäin märkä ja imu todella kova ja samoin vauhti. Ei mitään himmailua. Hänkään ei halunnut kovin syvälle ottaa.

Syväkurkkua en ole koskaan kokeillut ja ymmärrän täysin jos nainen ei niin halua tehdä. Sellaista vaativa mies voi itse kokeilla työntää banaania/dildoa nieluunsa. Joiltain ihmisiltä uupuu kokonaan oksennusrefleksi, mutta se on aika harvinaista.

laueta voi pelkäl kielettämällä tatin alta ja ylävartta. herkkua. klixen ja muut tytöt kyl neuvoo kuukleta vaik

Vierailija
17/18 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään suurengasta, jolloin minä päätän kuinka syvälle kurkkuun menee. Tyttöystävän kädet on tietty kahlittuna selän taakse. Ongelma on että omaan melkoisen kookkaan kalun yli 20cm ja paksuuskin on sellainen että tarvitaan XL kokoa oleva rengas, jonka juuri ja juuri saa mahtumaan tyttöystävän suuhun ( hänen on se itse laitettava, eli en voi ensin kahlita käsiä ja vasta sitten kertoa että nyt onkin suihinoton aika.

Vierailija
18/18 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee kun ei oo saanut koskaan naista, vain toista puppelia.

Oletko saanut kehuja suihinottotaidoistasi? Tykkäätkö myös työntää kielesi miesten peppuihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi