Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkaisin välit salasuhteessa olevaan ystävääni

Vierailija
08.09.2020 |

Se nainen on itse sinkku ja salasuhteessa naimisissa olevaan mieheen. Pistin pitkäaikaisen ystävyyssuhteen poikki, koska hän ei suostu lopettamaan sitä suhdetta, "ainakaan vielä" omien sanojensa mukaan. Mieheni on samalla kannalla.

Teinkö oikein vai väärin?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ystäväsi on sinkku, ei liene sinun asiasi jos joku random mies pettää vaimoaan. 

Vierailija
2/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit vielä miehellesikin? Kyllä, teit aivan oikein kun katkaisit välit ystävään. Ei kukaan tarvitse pyhimyksiä ja moraalinvartijoita elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein. En itsekään kaveeraisi sellaisten kanssa, joilla ei ole lainkaan moraalia.

Vierailija
4/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viilensin välit ystävääni. Tosin hän oli naimisissa ja hänen toyboynsa ei.

En tarvii tuollaisia lähipiirissä, jotka ovat kykeneviä pettämään. Olisin myös viilentänyt välejä tyyppiin, joka olisi sinkkuna peuhannut varatun kanssa. Ei ole luottamuksen arvoinen ihminen.

Vierailija
6/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein. Kyllä ystävien kanssa pitää olla tietyt arvot kohdillaan, jotta homma toimii ja voi luottaa. 

Vierailija
7/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs salasuhde se on kun noin moni tietää? Kai laitat kunnolla juorut liikkeelle?

Vierailija
8/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on tänään vauhti päällä. Tinder-profiileja ja salasuhteessa olevia ystäviä ja molemmissa ketjuissa käyt vielä itse tsemppaamassa itseäsi.

Enpä jaksa lukea tämän pitemmälle tätä ketjua, totean vain että lääkkeet on tarkoitettu otettavaksi.

Vierailija
9/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Nämä moraalittomat haluavat aina hyväksyttää tekonsa kavereillaan ja sitten pitää osallistua moiseen teeskentelyyn pitämällä suunsa kiinni tai jopa valehtelemalla. 

Vierailija
10/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole kertonut salasuhteestani kenellekään

Vierailija
11/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit katkaista välit jos joku on epämiellyttävää, siihen ei tarvitse muiden lupaa. Kannattaa muistaa että noissa tapauksissa on eroja, esim. onko mies huijannut aluksi olevansa sinkku tai eroavansa, onko nainen ollut alussa nuori ja sinisilmäinen, ehkä epätoivoinen yksin oleva. Vai onko nainen pelkän seksin vuoksi siinä tai muuten etsii varattuja jossain mielenhäiriössä. Kaikki eivät tahallaan halua haittaa vaimolle, toki kai niitäkin löytyy valitettavasti. Mies on se pääasiallinen pettäjä, jonka seura ei tee kenellekään hyvää, naisia voi olla useampi. 

Vierailija
12/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole katkaissut välejä, mutta en kyllä pidä ystävääni enää kovin kummoisena ihmisenä, joten välit ovat aika etäiset nykyään.

Suhteen molemmat osapuolet olivat tahoillaan naimisissa ja kummallakin oli pieniä lapsia. Ystäväni purki minulle harmitustaan, kun miesystävä ei halunnut jättää vaimoaan. Hän jopa taisi käyttää minua alibina, sillä kerran lähdimme yhdessä baariin ja yllättäen miesystävä ilmestyi sinne ja he lähtivät pois yhdessä.

Ällöttävää kaksinaamaisuutta, jota en voi arvostaa ystävissäkään (tai etenkään heissä).

Vierailija
13/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein saman. Etsiköön sopivampaa seuraa itselleen, ei kiinnosta enää meikää. Tavallaan välit jäähtyneet, enkä ees kaipaa häntä elämääni. Johan tuota tuli vuosia ”ymmärrettyä” ja autettua.

Vierailija
14/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että kaiken maailman murhamiehillä riittää kavereita, kuten niillä monilla uskoon tulleilla.

Mutta nainen, joka (sinkkuna) ollessaan on salasuhteessa johonkin mieheen, hylätään kuin joku ih mis roska. 

No, nainen on naiselle susi. 

Vierailija
15/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa kovia tuomitsemaan. Ootte itse varmaan sitten todella täydellisiä.

Vierailija
16/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon dumpannut kaikki pettäjät mun kaveripiiristä. Loukkaavinta oli tuo alibina käyttäminen, haluan ystäväkseni ihmisiä, joiden kanssa ajanviettomieltymykset ja intressit kohtaa. Yksi pettäjä kännissä kertoi kiinnostuksestaan panna silloista kumppaniani, nyt kun on eronnut selitti ystävälleen toivovan että voisi alkaa kakkosvaimoksi ystävänsä miehelle. Olin aivan huulipyöreänä ja otan etäisyyttä kyseiseen ihmiseen. Ymmärtäisin jos lortot haluaa lorttoilla toisten sinkkujen kanssa mut mua oksettaa ihmiset jotka panee varattuja tai pettää puolisoitaan ja selittelee syyksi mitä milloinkin.

Vierailija
17/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun vika jos moraalisi on löyhä, jos oikeutat itselt\si ja muilta pettämisen tai varattujen kanssa panemisen, miksi et oikeuta sitä ettei kaikki.pidä kaltaisistasi ihmisistä? Avoimiakin suhteita on ja itse arvostan rehellisyyttä ja avoimuutta.

Vierailija
18/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole salasuhteessa mutta onneksi en ole ystäväsi ja onneksi minulla ei ole ystäviä yleensäkään. Nyt viimeistään huomasin millaisia ne on... Tai vastausten perusteella ainakin. Eli ei kannata kertoa mitään henkilökohtaisia asioita itsestään.

Vierailija
19/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin oon dumpannut kaikki pettäjät mun kaveripiiristä. Loukkaavinta oli tuo alibina käyttäminen, haluan ystäväkseni ihmisiä, joiden kanssa ajanviettomieltymykset ja intressit kohtaa. Yksi pettäjä kännissä kertoi kiinnostuksestaan panna silloista kumppaniani, nyt kun on eronnut selitti ystävälleen toivovan että voisi alkaa kakkosvaimoksi ystävänsä miehelle. Olin aivan huulipyöreänä ja otan etäisyyttä kyseiseen ihmiseen. Ymmärtäisin jos lortot haluaa lorttoilla toisten sinkkujen kanssa mut mua oksettaa ihmiset jotka panee varattuja tai pettää puolisoitaan ja selittelee syyksi mitä milloinkin.

Meillä taitaa olla yhteinen entinen ystävä.

Vierailija
20/130 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kun tuollaiseen vertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän