Naapurin karannut sakemanni
Naapurilla taisi mennä ovi huonosti lukkoon, iso saksanpaimenkoiransa pääsi nyt ulos juoksentelemaan. Huudettiin kaikki pihan lapset sisätiloihin.
Makoilee nyt lasten keinujen alla.
Mitä tässä tehdään? Soitetaanko poliisit paikalle? (melko varmasti lopettavat koiran) ja menenkö itse ajamaan pois.
Koira ei ole vihainen, mutta joskus vastaavassa tapauksessa kun poliisi soitettiin korjaamaan karannut koira talteen, koira sai kuulan kalloonsa.
En uskalla päästää lapsia ulos, en tiedä naapurin numeroa!! APUA! Voinkohan ottaa vaikka sählymailan ja mennä sen kanssa hätistelemään?
Kommentit (14)
No löytyisiköhän naapurin numero vaikka nolla kakkosesta?
googlaa osoitteella puhelinnnumero
Jos ei ole vihainen eikä ravaa hermostuneena ympäriinsä (merkki stressistä tms.) niin mikä on ongelma? Siis ihan tosissasiko pelkäät KOIRAA niin että täriset jossain ikkunanraossa ja heiluttelet sählymailaa?
Itse ainakin pistäisin vaan lapset sekaan ja menisin itse katsomaan.
Poliisi ei saa Suomessa lopettaa koiraa. PROVO!!!!!
Voisko kysyä numerotiedotuksesta naapurin numeron? Tai mennä soittamaan naapurin ovikelloa? Aika idiootti pitää olla, jos ei saa ilmoitettua naapurille, että koira on pihassa. Mikä hullu olet, että jotain sählymailaa mietit? Kai se olisi parempi ottaa koira kiinni rauhallisesti tai vaan mennä ilmoittamaan naapurille, jos se ei ketään edes uhkaa. Taidat vihata koiria ap?
Ammu itsesi mieluummin, jos se koira ei edes ketään uhkaa. Tai soita poliisille, että ei-ketään-uhkaava koira on pihallanne. Täytyy olla päässä vikaa kytilläkin, jos ampuisivat koiran.
No kyllä mä pelkäisin, jos mun pihalle tulisi sakemanni. Ei koirista voi koskaan tietää, vaikka toki av-mamman mukaan jokainen turre on aina niin kiltti eikä koskaan satuttaisi kärpästäkään.
Meille tuli tutun ajokoira kesällä pihaan ja juoksi vauhkona kanihäkkiemme ympärillä ja yritti päästä niihin käsiksi. Soitin omistajalle ja hän käski heittää koiraa kalikalla! No en heittänyt mutta puutarhaletkulla suihkuttamalla sain sen lopulta pois.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 15:09"]
Jos ei ole vihainen eikä ravaa hermostuneena ympäriinsä (merkki stressistä tms.) niin mikä on ongelma? Siis ihan tosissasiko pelkäät KOIRAA niin että täriset jossain ikkunanraossa ja heiluttelet sählymailaa?
Itse ainakin pistäisin vaan lapset sekaan ja menisin itse katsomaan.
[/quote]
sulla ei varmaan oo lapsia
Jos on niin vaaraksi että joutuu ottamaan lapset sisälle niin itse luultavasti pieksisin hengiltä.
Kävin sitomassa koiran pyykkinarulla puuhun... Naapurilla on näköjään salainen numero niin en saanut kiinni.
Pitääköhän tuolle rakille antaa vettä tai jotain, helvetin naapurin ulko-ovi on takalukossa, joten en saa ovea kiinni ilman avainta.
v*tun hutilukset, lapsi sai varmaan elinikäiset traumat tämän aamuisesta.
Laittoiko se sakemanni sen oven takaisin kiinni ja lukkoon niin et pääse sitä viemään takaisin?
Ensimmäisen kerrran sanon tämän mutta...PROVO!
No mitä jos vaikka soittaisit sen naapurin ovikelloa?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 17:01"]
No mitä jos vaikka soittaisit sen naapurin ovikelloa?
[/quote]
Miksi ap soittasi ovikelloa, kun ovi on ilmeisesti auki, naapuri ei ole kotona ja ap tarvitee avaimen laittaakseen naapurin oven kiinni
Joopa joo.