Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetkisitten oli muodikasta pitää sukupuolenpaljastusbileet lapsille, nykyään kai aika taantumusellista

Vierailija
08.09.2020 |

Feminismi siinä mielessä eriarvoistava että ratsastetaan sukupoulisuudella. Ikävää LGBTM-ihmisten kannalta. Elokuvissa olisi hyvä sumentaa kehosta ne kohdat jotka eroavat eri sukupuolilla

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v*ddu mitä idioottimaista p*skaa

Vierailija
2/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pikkuhiljaa pridestä tulee laitonta touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömät bileet muutenkin.

Jos tulee poika niin isä tuulettaa ja heittää yläfemmat ja jos tyttö niin äiti hyppii innosta puhkuen ja kiljuu.

Ei kuulosta eikä näytä kovin tervejärkiseltä touhulta.

Vierailija
4/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aina sukupuolta vaihtaessani pitänyt paljastudbileet, tuomioita kin on. Viime aikoina oon käytöksellä ja pukeutumisella ilmentänyt raiskaajaa kun se pieni raiskaaja sisällä on ja vaatii tilaansa ilmennettäväksi, osa identiteettiä ja seksuaalisuutta niin ei sovi tukahduttaa vaan ruokkia samoin kuin muutakin moninaisuutta itsessä ja muissa. Boimaannuttaa huomata identiteetti opin hyödyt omassa elämässä ja lopettaa muiden ajatteleminen

Vierailija
5/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään alkaisi valtakunnansyyttäjä ajamaan poliisitutkintaan jos oisi tuollaiset juhlat. Jo sanana vahvaa vihapuhetta sukupuolioletetuista

Vierailija
6/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lapsihan saa itse päättää sukupuolensa sitten joskus myöhemmin.

Vierailija
7/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä aina sukupuolta vaihtaessani pitänyt paljastudbileet, tuomioita kin on. Viime aikoina oon käytöksellä ja pukeutumisella ilmentänyt raiskaajaa kun se pieni raiskaaja sisällä on ja vaatii tilaansa ilmennettäväksi, osa identiteettiä ja seksuaalisuutta niin ei sovi tukahduttaa vaan ruokkia samoin kuin muutakin moninaisuutta itsessä ja muissa. Boimaannuttaa huomata identiteetti opin hyödyt omassa elämässä ja lopettaa muiden ajatteleminen

Oletko myös lähettänyt dick/whateverpicin kaikille kavereille?

Vierailija
8/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kohta vanhemmat terapiaan jos lapsi alkaa sitten osoittaa sukupuolensa mukaista käytöstä ja lapsi taantumuksellinen tavis.

Vierailija
9/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita ole Suomessa pidetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi