Hetkisitten oli muodikasta pitää sukupuolenpaljastusbileet lapsille, nykyään kai aika taantumusellista
Feminismi siinä mielessä eriarvoistava että ratsastetaan sukupoulisuudella. Ikävää LGBTM-ihmisten kannalta. Elokuvissa olisi hyvä sumentaa kehosta ne kohdat jotka eroavat eri sukupuolilla
Kommentit (9)
Kyllä. Pikkuhiljaa pridestä tulee laitonta touhua.
Älyttömät bileet muutenkin.
Jos tulee poika niin isä tuulettaa ja heittää yläfemmat ja jos tyttö niin äiti hyppii innosta puhkuen ja kiljuu.
Ei kuulosta eikä näytä kovin tervejärkiseltä touhulta.
Olen kyllä aina sukupuolta vaihtaessani pitänyt paljastudbileet, tuomioita kin on. Viime aikoina oon käytöksellä ja pukeutumisella ilmentänyt raiskaajaa kun se pieni raiskaaja sisällä on ja vaatii tilaansa ilmennettäväksi, osa identiteettiä ja seksuaalisuutta niin ei sovi tukahduttaa vaan ruokkia samoin kuin muutakin moninaisuutta itsessä ja muissa. Boimaannuttaa huomata identiteetti opin hyödyt omassa elämässä ja lopettaa muiden ajatteleminen
Nykyään alkaisi valtakunnansyyttäjä ajamaan poliisitutkintaan jos oisi tuollaiset juhlat. Jo sanana vahvaa vihapuhetta sukupuolioletetuista
Niin, lapsihan saa itse päättää sukupuolensa sitten joskus myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä aina sukupuolta vaihtaessani pitänyt paljastudbileet, tuomioita kin on. Viime aikoina oon käytöksellä ja pukeutumisella ilmentänyt raiskaajaa kun se pieni raiskaaja sisällä on ja vaatii tilaansa ilmennettäväksi, osa identiteettiä ja seksuaalisuutta niin ei sovi tukahduttaa vaan ruokkia samoin kuin muutakin moninaisuutta itsessä ja muissa. Boimaannuttaa huomata identiteetti opin hyödyt omassa elämässä ja lopettaa muiden ajatteleminen
Oletko myös lähettänyt dick/whateverpicin kaikille kavereille?
Joko kohta vanhemmat terapiaan jos lapsi alkaa sitten osoittaa sukupuolensa mukaista käytöstä ja lapsi taantumuksellinen tavis.
Voi v*ddu mitä idioottimaista p*skaa