Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole yksikään haave toteutunut

Vierailija
08.09.2020 |

Ei työelämään pääsy ja ammatin saaminen, ei sopivan miehen löytäminen, ei lapsiluku, ei asumisasiat. Ja ikää kohta viisikymmentä vuotta. Miten näin voi käydä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne haaveet toteudukaan, vaan niitä toteutetaan. 

Vierailija
2/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesukselta pyydät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne haaveet toteudukaan, vaan niitä toteutetaan. 

Sitä olen yrittänyt mutta pilalle on yritykset menneet. ap

Vierailija
4/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se aina ole hyvä asia jos haaveet toteutuvat. Esimerkki: Halusin nuorempana kovasti muuttaa Helsinkiin. Pääsin kuitenkin silloisessa työssäni Hesaan työmatkoille hyvinkin usein. Aluksi tämä oli olevinaan jotain tosi hienoa mutta kun tarpeeksi katselin sitä touhua totesin etten kestäisi millään asumista pääkaupunkiseudulla. Jo silloin (2000-luvun alussa) työtahti oli niin kaamea ja työpäivät pitkät pk-seudulla että jäin jossain kohtaa matka-töistä pois. Tahti oli sama kotipaikkakunnallanikin mutta eipähän tarvinnut lähteä aikaiseen aamujunaan ja tulla iltamyöhällä kotiin.

Vierailija
5/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen haaveillut mm. New Yorkin matkasta ja toteuttanut sen kahdesti. Pienituloisena olen nipistänyt muusta sen tehdäkseni. 

Vierailija
6/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mullakaan toteutuneet, kunnes aloin itse toteuttaa. Niin se menee. Sinnikkäästi vaan toteuttamaan unelmia! Vielä ehdit, ainakin jotain. Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyhyy. Elämä ei ole reilua. Lapseni kuoli syöpään teininä, sinä sentään olet saanut elää 50 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme