Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienon hienot viiksikarvat naisella, mitä teen?

Vierailija
20.10.2013 |

Katsoin blogeja joissa oli lähikuvia bloggaajien huulista punattuina ja tajusin, että minulla on karvoitusta ylähuulen yläpuolella. Sellaista hienon hienoa ja lyhyttä nukkamaista karvaa, joka näkyy päivänvalossa jonkin verran. Huulten sivussa sitä on enemmän... En ole tähän päivään saakka tullut edes ajatelleeksi koko asiaa tai että se karva siitä pitäisi poistaa, mutta kun katsoin bloggaajien lähikuvia huulistaan, kellään ei ollut tällaista...poistatteko te ylähuulen yläpuolella kasvavat pienen pienet ihokarvat? Ja jos, niin miten? Itselläni hento karvoitus on sen verran "tiheää" että nyppimällä tuskin alkaisin hommaan...ja pelkään, että jos niihin koskee, ne alkavat kasvaa takaisin paksuna ja tummana, kun nyt ovat melko huomaamattomat. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ja en aio poistaa. Muuten on sellaista vaaleaa nukkaa myös poskissa, pitäisi varmaan koko kasvot sitten aina puunata.

Vierailija
2/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 12:47"]

Mulla on ja en aio poistaa. Muuten on sellaista vaaleaa nukkaa myös poskissa, pitäisi varmaan koko kasvot sitten aina puunata.

[/quote]peesi, paitsi poistan joskus huulien sivuista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ehkä ylireagoin...nyt kun googlasin kunnolla löysin blogeja, joissa huulipunatesteissä näkyy ihan samanlaiset "viiksikarvat" kuin minulla. Esim. tässä: http://liiallisuuksia.blogspot.fi/2013/07/arvio-lisaa-fergie-huulipunia.html

Luulen että osa bloggaajista varmaan photoshoppailee ne pois.

ap.

Vierailija
4/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elä tee mitään! Sithän ne vasta alkaakin rehottaa jos alat nyppimään tai vahailemaan. Tosilla nyt vaan on enenmmän ihokarvoja, kuin tosilla. Eikä niissä kuvissa välttämättä näy ne pienen pienet ihokarvat, tai sitten on käsitelty pois kuvista. Annahan nyt vaan olla.

Vierailija
5/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistan joskus ihan nyppimällä jos alkaa näyttää pitkiltä (eikä tosiaan ala rehottaa nyppimisestä tai vahailusta -.- )

Melkein jokainen poistotapa aiheuttaa pikkufinnejä, joten aika harvoin huvittaa enempiä niitä poistaa.

Vierailija
6/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joko vahaan ne silloin tällöin tai ajan höylällä. Ei se niin paljon aikaa vie.

Vierailija
7/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihokarvoja, ap. Eivät viiksiä.

Vierailija
8/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne ala rehottaa nyppimisestä tai vahailusta. Itse ajelen ne parissa sekunnissa partaterällä pois aina kun muistan. Eivätpä ne tosiaan edes paljon näy, ehkä kahden viikon välein muistan ajella.

Vierailija
9/13 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet amikseen.

Vierailija
10/13 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne bloggaajat niitä kyllä photoshoppaa pois. Osa siistii niitä, suurin osa ei. Se, näkyykö ne kuvassa, riippuu ihan vaikkapa valaistuskulmasta tai siitä, mihin kamera ottaa tarkennuksen ja kuinka suuri syväterävyys on. Kaikilla on noita karvoja. Huomaa parhaiten, mikäli meikkipohja on puuterinen, eikä yleensä näy kuin lähikuvissa. Kuvat huulista blogeissa ovat suurennoksia, ei kukaan katso sun huuliasi suurennettuna kuvana ellei sulla ole blogia, mihin niistä lykkäät kuvia. Stressi pois.

Vierailija
11/13 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan aina karvat pois suun ympäriltä ja poskista. Mies joskus nauroi, että mulla kasvaa parta paremmin kuin sillä...

Vierailija
12/13 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhlä kysymys otsikossa. Osallistut ylpeänä movemberiin, tietty.

Vierailija
13/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä käsittämätön uskomus, että karvat kasvaa tuuheampina ja mustina takaisin jos niitä ajelee/ nyppii??