Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Cybex Priam -vaunuista

Vierailija
08.09.2020 |

Olisiko kellään jakaa kokemuksia Cybexin Priam -vaunuista ja erityisesti niiden maastokelpoisuudesta? Kulkeeko erilaisissa maastoissa, hiekkateillä, sohjossa yms, helposti vai tarvitseeko vähintään ne erilliset eturenkaat?

Muuten vaikuttavat ihan superhyviltä, mutta tämä maastoasia mietityttää!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia?

Vierailija
2/8 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, tätä keksintöä mä oon odottanut vuosia, noissa on sähköavustus niin työntää vaikka saharassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epäkäytännölliset ja rumat.

Vierailija
4/8 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 2017 malli.. aluksi tykkäsin onhan ne näteimmät vaunut mitä on! 2kk kohdalla alkoi jäätävä naksuminen jostain renkaiden kohdalta ja kauhean väännön jälkeen sain uudet takarenkaat. Alusta asti mun mielestä aisa oli vino eikä siihen otettu mitenkään kantaa kun kävin näyttämässä ostoliikkeessä. Meni vain pahemmin vinoon ja eturenkaat väpättivät niin paljon ettei vaunuilla voinut kävellä yhtään🤯Lopulta asiaa piti puida itse cybexin kanssa jolloin vihdoin sain uuden rungon, renkaiden väpätys jäi silti. Cybexiltä on muuten aivan järkyttävän surkea asiakaspalvelu ja Suomen myyntiedustaja on todella törkeä!!! Kyllästyin ja myin pois että en kyllä suosittele.. laatu ja hinta ei todellakaan kohtaa

Vierailija
5/8 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin harkitsen näitä lähinnä erikseen myytävien talvirenkaiden vuoksi. Onko muilla kokemuksia talvirenkaista? Pääseekö tällä pelillä sohjossa eteenpäin?

Sen verram olen selvittänyt, että Cybex on perinteisesti edullisten vaunujen merkki ja tämä priam on premium-malli, jollaista ei ole ennen ollut valikoimissa lainkaan. Arvostelujen perusteella ne ovat ylihintaiset. Kuulisin kuitenkin mielelläni kokemuksia... Myös niistä sähköavusteisista vaunuista.

Vierailija
6/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cybex priam heppanat. Työntöaisa lonksuu. Vaikuttajamarkkinoinnissa ylihintaisia rattaita saadaan myydyksi. Harmittaa.

Vierailija
7/8 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi miellyttävät työnnellä ja käsitellä. Hyvälaatuiset osat eikä meillä ole ollut mitään vikaa laadussa. Aiempien lasten kanssa oli 6 vuotta samat BabyJoggerin Elite-rattaat ja täytyy sanoa, että ne olivat todella paljon helpommat laittaa kasaan kuin mikään Priamin tyyppinen ratkaisu, joissa vaunukoppa/istuinosa on erillisenä kiinni rungossa. Menevät siis oikeasti huomattavasti pienempään tilaan, vaikka ovatkin koottuna tosi paljon isommat. Pikkuvauvalle pitää tietysti olla myös juoksurattaissa vaunukoppa ja se on aina tilaa vievä. Priameihin saa tosi hyvin integroitua makuuasentoon menevän autoistumisen ja se on ylivoimaisen monikäyttöinen ja tilaa säästävä yhdistelmä. Jos on tarve saada esim pieneen autoon muutakin kuin rattaat, niin ottaisin mieluummin isorenkaiset juoksurattaat kuin kahdessa osassa olevat. Myös talvella yksittäinen iso eturengas menee mielestäni ketterämmin hangessa ja poluilla. Tietysti Priam on tosi paljon kauniimpi vaunu ja jälleenmyyntihinta on erinomainen.

Vierailija
8/8 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cybex priam heppanat. Työntöaisa lonksuu. Vaikuttajamarkkinoinnissa ylihintaisia rattaita saadaan myydyksi. Harmittaa.

Täysin samoilla linjoilla. Saatiin takuuseen uusi runko, jossa samat ongelmat jatkuivat. Jos etsit sähköavusteisia vaunuja, muiden vaihtoehtojen puuttuessa ota vaan Cybexit, muuten Priamit on kyllä aikamoiset rimpulat hintaansa nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan