Sinä, joka teet paljon iltatyötä palvelualalla tms, miten miehesi jaksaa illat
Kommentit (10)
No välillä on kuulunut vähän nurinaa, mutta pakkohan se on jaksaa..
Miksi ei jaksaisi? Onhan ne miehenikin lapsia.
Hyvin jaksaa! On vaan mielissään kun eukkokin käy töissä. Tosin, harvoinhan mä teen. Satunnaista keikkaa.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 00:09"]
[/quote]
No ihan varmasti jokaista yh:ta välillä tympii ja väsyttää töiden jälkeen yksin hoitaa lapset. Sitähän tuo käytännössä on miehelle. Ensin päivän töissä ja illat yksin lapsen kanssa. Kyllä muakin välillä väsyttäisi ja ymmärrän, kun mies välillä huokailee mulle, että voi ei, kun sun pitää taas lähteä.
No lähinnä kyllä mietin tämän asian niin että miten ite jaksan. Hoitaa lapsia päivät ja vielä illaks töihin.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 00:11"]
[/quote]
No ihan varmasti jokaista yh:ta välillä tympii ja väsyttää töiden jälkeen yksin hoitaa lapset. Sitähän tuo käytännössä on miehelle. Ensin päivän töissä ja illat yksin lapsen kanssa. Kyllä muakin välillä väsyttäisi ja ymmärrän, kun mies välillä huokailee mulle, että voi ei, kun sun pitää taas lähteä.
[/quote]
Ei kai ap kysynyt yh:n jaksamista? En ole yh ja molemmat meistä hoitaa lapsia ja kotitaloutta, onko siinä jokin ongelma sinulle?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 00:12"]
No lähinnä kyllä mietin tämän asian niin että miten ite jaksan. Hoitaa lapsia päivät ja vielä illaks töihin.
[/quote]
Millaista työtä sä teet? Mä saan niistä töistä kivasti energiaa jaksaa sitä arkea kotona lasten kanssa. Mulla ei muutoin ole paljoa sosiaalista elämää, niin noin saan sitäkin.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 00:11"]
[/quote]
[/quote]
Ei kai ap kysynyt yh:n jaksamista? En ole yh ja molemmat meistä hoitaa lapsia ja kotitaloutta, onko siinä jokin ongelma sinulle?
[/quote]
Nyt meni ohi?
No eiköhän se mies jaksa ihan yhtä hyvin hoitaa lapsia illat työpäivän jälkeen kuin äiti jaksaa hoitaa heitä päivät ennen töihin menoa, vai pitäisikö miehiä kohdella kuin jotain vajaakykyisiä?
Varmaan jos lapsia hankkii, on asennoitunut että niiden kanssa täytyy ollakin vaikka vähän väsyttäisi .
Hyvin jaksaa! Minä jaksan päivät ja hän jaksaa illalla ja viikonloppuna. Lapset saavat olla kotihoidossa harrastuksinaan kerhot ja muskarit jne. Hyvä toimii meillä!