Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tällainen valkoritarointi tarkoittaa?

Vierailija
08.09.2020 |

Tuttavieni tuttaviin kuuluu mies, jonka kanssa olen aina toisinaan osunut samaan paikkaan viettämään iltaa, mutta en muista että olisimme ikinä varsinaisesti keskustelleet mitään.
Ainoat kontaktit häneen on ollut kun olin saanut harrastuksessani huomattavan mustan silmän ja hän veti minut eroon miesystävästäni tentatakseen onko hän hakannut minut. Selitin ja kuittasin asian silloin vähän huvittuneena vieraan ihmisen vilpittömäksi huolenpidoksi, emmehän me mitenkään tunne toisiamme eikä hän tiedä mitä vapaa-ajallani teen.

Myöhemmin hän tuli humalassa kyselemään ikävähköön sävyyn onko minulla jotain isätraumoja minkä vuoksi olen mieheni kanssa (hän on jonkun verran vanhempi, mutta olemme kaikki aikuisia, yli 30-vuotiaita ihmisiä) ja on sittemmin kysellyt vain miten minulla mieheni kanssa menee. Nyt kuitenkin puoli tuntia sen jälkeen kun viimeksi törmäsimme (ja hän jälleen kerran puhui minulle tasan sen verran että kysyi suhdestatustamme) kännykkääni tuli salatusta numerosta viestiä kuinka mieheni on paneskellut toisen kanssa jo kuukausia. Tämä ei pysty tietyistä syistä pitämään paikkaansa, mutta tiedän kyllä tilanteet missä hän on nähnyt mieheni naispuolisen kaverimme kanssa ja lähtenyt toisaalta ihan ymmärrettävästikin olettamaan tällaista. Myös tälle kaverillemme tuli viestiä että heidät on paljastettu minulle.

Mietin vain että mistä tällainen jokseenkin jo epätoivottu ritarileikki johtuu? Onko hän kiinnostunut? Aidosti huolissaan ja varma että olen pahoinpidelty ja hyväksikäytetty heikko neito ja katsoo velvollisuudekseen tunkea auttamaan sellaisten ihmisten yksityiselämiin joiden sukunimeä ei edes tiedä? Vai ihastunut mielikuvaansa tästä autettavasta neidosta, vaikka oikea luonteeni on melko päinvastainen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Yksikään nainen ei käytä sanaa "valkoritari". 

Vierailija
2/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa ihmisen keksimään tarinoita ihan tyhjästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Vai niin :D taidat olla käytökseltäsi samanlainen?

Vierailija
4/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Yksikään nainen ei käytä sitä sanaa.

Vierailija
5/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ehkä ei äitisi. Osasin kuule ihan käyttää nettiä siihen aikaan kun tuo sana vasta alkoi leviämään puhekieleen. Menes nyt siitä rölläilemästä, jossain voi olla neito pulassa.

Vierailija
6/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja tylsä hölynpölynstoori suoraan pöytälaatikosta 😒

Vierailija
7/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ehkä ei äitisi. Osasin kuule ihan käyttää nettiä siihen aikaan kun tuo sana vasta alkoi leviämään puhekieleen. Menes nyt siitä rölläilemästä, jossain voi olla neito pulassa.

Jos yrität larpata mammaa, niin sun pitäisi ensin kasvaa aikuiseksi jotta tajuaisit, miten pahasti ylilautamurre lyö läpi joka lauseestasi. 

Vierailija
8/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

No käytät joka tapauksessa sanaa väärin. Se ei tarkoita miestä joka väkisin tunkeutuu auttamaan ilman että nainen haluaa. Eikä edes naisia oikeasta hädästä pelastavaa miestä. Vaan se on tiettyjen piirien haukkumasana miehelle joka teeskentelee feministisiä näkemyksiä (tai jolla on oikeasti niitä) jotta pääsisi naisten suosioon.

Vierailija
9/9 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

No käytät joka tapauksessa sanaa väärin. Se ei tarkoita miestä joka väkisin tunkeutuu auttamaan ilman että nainen haluaa. Eikä edes naisia oikeasta hädästä pelastavaa miestä. Vaan se on tiettyjen piirien haukkumasana miehelle joka teeskentelee feministisiä näkemyksiä (tai jolla on oikeasti niitä) jotta pääsisi naisten suosioon.

Tapauskohtaisesti ja tarvittaessa sillä sanalla haukutaan niissä piireissä ketä tahansa miestä joka on naisten suosiossa. Katkerot kun eivät hyväksy sitä että eivät itse kelpaa oman itsensä vuoksi, se pitää saada jotenkin muiden syyksi ja mieluiten jollain vilpillä ja halveksuttavalla syyttelyllä ryydittäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi