Miksi täällä ei saa varoittaa muita tiktokissa leviävästä itsarivideosta??
Ihmettelen vaan. Luin äsken tällaista keskustelua ja yhtäkkiä se katosi. Minä ainakin haluaisin tietää näistä jos minulla olisi lapsia jotka käyttävät tiktokia. Mutta täällä ei nähtävästi saa asiasta varoittaa.
Kommentit (14)
Ei siinä ole edes mitään nähtävää.
Sairaita maailma täynnä.
Just varoitin omia teinejä siitä ja 16v on kuulemma nähnyt sen jo aiemmin muttei Tiktokissa, vaan poikaystävä (idootti) oli lähettänyt sen videon jotain muuta kautta.
Hitto kun kellään ei tunnu olevan enää järkeä eikä vastuuta mistään.
Koska näihin ketjuihin tulee aina idiootteja jotka pyytävät linkkiä ja toisia, jotka sen antavat.
Mikä tässä on niinkuin se pääpointti? Paljon pahempiakin videoita on aina ollut. Nyt ainoa erottava tekijä on että se tapahtui äskettäin ja livestreamissa.
nro 6, miksi levität linkkiä? Miten sairas on ihminen, joka haluaa nähdä jotain sellaista, mitä sen takana ehkä on? Hae apua itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
nro 6, miksi levität linkkiä? Miten sairas on ihminen, joka haluaa nähdä jotain sellaista, mitä sen takana ehkä on? Hae apua itsellesi.
Kiitos huolenpidostasi. Olen ihan terve.
Minkä ihmeen takia nykyään pitää saada kuvattua jopa oma itsemurha someen! Saatanan linssiluteet
Vierailija kirjoitti:
Sairaita maailma täynnä.
Just varoitin omia teinejä siitä ja 16v on kuulemma nähnyt sen jo aiemmin muttei Tiktokissa, vaan poikaystävä (idootti) oli lähettänyt sen videon jotain muuta kautta.Hitto kun kellään ei tunnu olevan enää järkeä eikä vastuuta mistään.
Lienee syytä suorittaa keskustelu sosiopaattisen poikaystävän poikaystävä-statuksesta
Itse ainakaan en näihin videoihin koskaan törmäisi ellei kaikki paikat mainostaisi suu vaahdossa, että älä katso tätä videota minkä takia herää mielenkiinto katsoa video kun niin hypetetään.
12, varmaan niitä lapsia yritetään kuitenkin suojella enemmän kuin sua, aikuista.
Oletus on se että nykyaikuinen vielä ymmärtää ottaa uutisesta vaarin.
Minua ahdistaa pelkkä ajatuskin siitä kaikesta materiaalista, mihin jo pienet lapset nykyaikana törmäävät netin välityksellä.
Vajaaälyisillehän tällaisten videoiden levittäminen on vain huvia.
Ihmisiltä on täysin hävinnyt tolkku ja vastuu somessa. Kaiken somen saisi lakkauttaa ja verkko vain ammattilaisten työkäyttöön. Niin aivottomaksi on aikuistenkin somettaminen mennyt.