Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä ei saa varoittaa muita tiktokissa leviävästä itsarivideosta??

Vierailija
08.09.2020 |

Ihmettelen vaan. Luin äsken tällaista keskustelua ja yhtäkkiä se katosi. Minä ainakin haluaisin tietää näistä jos minulla olisi lapsia jotka käyttävät tiktokia. Mutta täällä ei nähtävästi saa asiasta varoittaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiltä on täysin hävinnyt tolkku ja vastuu somessa. Kaiken somen saisi lakkauttaa ja verkko vain ammattilaisten työkäyttöön. Niin aivottomaksi on aikuistenkin somettaminen mennyt.

Vierailija
2/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole edes mitään nähtävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita maailma täynnä.

Just varoitin omia teinejä siitä ja 16v on kuulemma nähnyt sen jo aiemmin muttei Tiktokissa, vaan poikaystävä (idootti) oli lähettänyt sen videon jotain muuta kautta.

Hitto kun kellään ei tunnu olevan enää järkeä eikä vastuuta mistään.

Vierailija
4/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näihin ketjuihin tulee aina idiootteja jotka pyytävät linkkiä ja toisia, jotka sen antavat.

Vierailija
5/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on niinkuin se pääpointti? Paljon pahempiakin videoita on aina ollut. Nyt ainoa erottava tekijä on että se tapahtui äskettäin ja livestreamissa.

Vierailija
6/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 6, miksi levität linkkiä? Miten sairas on ihminen, joka haluaa nähdä jotain sellaista, mitä sen takana ehkä on? Hae apua itsellesi.

Vierailija
7/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nro 6, miksi levität linkkiä? Miten sairas on ihminen, joka haluaa nähdä jotain sellaista, mitä sen takana ehkä on? Hae apua itsellesi.

Kiitos huolenpidostasi. Olen ihan terve.

Vierailija
8/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia nykyään pitää saada kuvattua jopa oma itsemurha someen! Saatanan linssiluteet

Vierailija
9/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaita maailma täynnä.

Just varoitin omia teinejä siitä ja 16v on kuulemma nähnyt sen jo aiemmin muttei Tiktokissa, vaan poikaystävä (idootti) oli lähettänyt sen videon jotain muuta kautta.

Hitto kun kellään ei tunnu olevan enää järkeä eikä vastuuta mistään.

Lienee syytä suorittaa keskustelu sosiopaattisen poikaystävän poikaystävä-statuksesta

Vierailija
10/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakaan en näihin videoihin koskaan törmäisi ellei kaikki paikat mainostaisi suu vaahdossa, että älä katso tätä videota minkä takia herää mielenkiinto katsoa video kun niin hypetetään.

Vierailija
11/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, varmaan niitä lapsia yritetään kuitenkin suojella enemmän kuin sua, aikuista.

Oletus on se että nykyaikuinen vielä ymmärtää ottaa uutisesta vaarin.

Vierailija
12/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa pelkkä ajatuskin siitä kaikesta materiaalista, mihin jo pienet lapset nykyaikana törmäävät netin välityksellä.

Vierailija
13/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaaälyisillehän tällaisten videoiden levittäminen on vain huvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi