Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset on hyvät ja lämpimät talvikengät lapsen kanssa ulkoiluun? (äidille)

Vierailija
19.10.2013 |

En halua taas palella puistossa talvella. Viime talvena en saanut aikaiseksi ostaa kunnon talvikenkiä. Nyt pyydänkin teiltä vinkkejä hyvistä kengistä. Vaatimuksina on lämpöiset, mukavat kengät joissa ei ole liukasta pohjaa. Tulevat siis puistoiluun ja ulkoiluun lapsen ja koiran kanssa. Plussaa olis jos olis sen verran siistit, että kehtais kaupungillaki käyttää :)

KIitos vinkeistä!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Merellit, aivan huiput. Paksu, mutta pehmeä, pitävä pohja, korkeavartiset ja sporttisen nätit (mun silmissä). Malli Natalya.

Vierailija
2/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla crocksit. :D yllättävän hyvät!! Siis ihan sellaiset varrelliset talvikengät karvavuorella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timberlandit on osoittautuneet käytössä parhaimmiksi minulla! Ja ottakaa talvikengissä tarpeeksi iso koko, saa olla reilusti isompaa kokoa kuin normaalikokosi. Sinne sisään kun jää vähän enemmän ilmaa niin eristää kylmää paremmin. Lampaankarvapohjallinen itsellä käytössä talvisin, ihan ehdoton. Sitten jos ei mahdu paksuja villasukkia niin ostakaa Polarn o Pyretistä niitä ohuita villasukkia, ne on ihan super hyviä ja niitä saa siis aikuisten koossakin. Itsellä käytössä jo nyt nahkanilkkureissa.

Vierailija
4/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin Soreleita ehdotan.

Vierailija
5/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Uggit, muttei sellaiset rumat. Lämpimät on.

http://www.brandos.fi/ugg-australia/estelle-1001405-5256-acorn/a58383

Vierailija
6/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 21:58"]

Timberlandit on osoittautuneet käytössä parhaimmiksi minulla! Ja ottakaa talvikengissä tarpeeksi iso koko, saa olla reilusti isompaa kokoa kuin normaalikokosi. Sinne sisään kun jää vähän enemmän ilmaa niin eristää kylmää paremmin. Lampaankarvapohjallinen itsellä käytössä talvisin, ihan ehdoton. Sitten jos ei mahdu paksuja villasukkia niin ostakaa Polarn o Pyretistä niitä ohuita villasukkia, ne on ihan super hyviä ja niitä saa siis aikuisten koossakin. Itsellä käytössä jo nyt nahkanilkkureissa.

[/quote]

Komppaan Timberlandeja. Ja just noin ton koko asian kanssa.

Nim. liian pienet valinnut

Vierailija
7/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Kuomat, mutta olen katsonut että Sievin jalkineella on tosi kivan näköisiä vapaa-ajan kenkiä. oliskohan ne lämpimiä? Kuomienkin kanssa tarvii villasukat kovemmilla pakkasilla.

Vierailija
8/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/19 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tretornin teddyvuoriset goretex-tossut. Ihan huiput.

Vierailija
10/19 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uggit ja ne on ihanat mutta liukkaat. Eivät myöskään sovi jos on märkää.

Parhaat on olleet clarcksit. Paksu pohja joka ei ole liukas ja eristää lämpöä ja villavuori. Kestävät monta talvea. Kehtaa mennä kaupungillekin.

Vierailija
11/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Kuomat vaan on parhaat :) Mulla ne on ollut ainoat mitkä oikeasti pitää jalat talvella lämpimänä. Itse käytän niitä vain koiralenkeillä ja lasten kanssa  puistoillessa, töissä tai shoppaillessa kaupungilla sitten erilaiset, epäkäytännöllisemmät mutta kauniimmat kengät. 

Vierailija
12/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ehdottaa Kuomia, mutta niillä ei kyllä kaupungille mennä. Itsellä ei tosin noista kokemusta, mutta puistotutut vannovat niiden nimiin. 

Itse ajattelin kokeilla täksi talveksi Crocsin talvikenkiä, onko kellään kokemusta niissä puistossa seisoskelusta?

Vierailija
13/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ehdottaa Kuomia, mutta niillä ei kyllä kaupungille mennä. Itsellä ei tosin noista kokemusta, mutta puistotutut vannovat niiden nimiin. 

Itse ajattelin kokeilla täksi talveksi Crocsin talvikenkiä, onko kellään kokemusta niissä puistossa seisoskelusta?

Vierailija
14/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomia oon miettinytkin, mutta jos löytyis jotku "vähä hienommat" niin ois kiva ;) muuten kyllä käyn hakemassa ne.

Vierailija
15/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomi itse harkitsen. Tosin niillä ei lenkkeillä, eikä mennä kaupungille. Kaupunki kenkiä löytyy, lenkille ja puistoon pitäisi myös hankkia.

Vierailija
16/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaikki Kuomatkaan muuten ihan äärirumia ole, siis niitä sellaisia talvilenkkarimaisia. Itse oon aatellut hankkia Kuomat joko mallissa Runo tai Glamour, kyllä minä ainakin noissa voisin kaupungillakin käväistä (kuvat täältä) http://www.kuomiokoski.fi/tuotelista/

Vierailija
17/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorelit on tosi lämpimät ja kehtaa mennä kaupungillekin, kai. Monta eri mallia löytyy.

Vierailija
18/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Kuomat ja ne on todella loistavat! Kaverini taas kehuu Soreleitaan lämpimiksi.

Vierailija
19/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Kuoman Trekkingit ollu jo vuosia, koskaan e ole varpaat palellu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi