Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa teidät kiinnostumaan blogisteista noin kovasti?

Vierailija
19.10.2013 |

Vielä kun näyttää siltä, että kiinnostuksen kohteena on nämä naiset sinänsä, ei niinkään mikään aihepiiri josta he bloggaavat. Mua hämmentää, kun en tajua mikä niissä kiinnostaa niin paljon, että niistä jaksetaan juoruta päivästä toiseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirkistelynhalu? Onko se joku naisjuttu, että ollaan ylipäänsä hirveän kiinnostuneita muiden elämistä vaikka ne muut eivät kuuluisikaan omaan tuttavapiiriin?

Vierailija
2/10 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, luulisi että tähän vastaaminekin edes vähän kiinnostaisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten perisynti eli kateus

Vierailija
4/10 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 20:15"]

[/quote]

En haluaisi mennä noin helpolla selityksellä, mutta eipä tähän näytä muitakaan selityksiä tulevan...

Tuo kiinnostus muiden naisten (tuntemattomien julkkisten tai "julkkisten" asioihin) on sellainen hassu naispiirre jota en itsestäni tavoita edes sen vertaa että pystyisin hahmottaa mikä sen kiinnostuksen takana on. Tykkään pohtia kaikkea psykologista ja siksi vaan olen tätä täällä ihmetellyt välillä.

Vierailija
5/10 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 = ap

Vierailija
6/10 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaa pari blogistia. Koska kun jää koukkuun seuraamaan toisen blogia ja aihepiirejä mitä siellä käsitellään luonnollisesti kiinnostuu siitä itse blogististakin. Iitse ihailen kovasti näitä seuraamiani blogisteja, taitavia, lahjakkaita, ahkeria ja innovatiivisia!

Vierailija
7/10 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 20:22"]

Itseäni kiinnostaa pari blogistia. Koska kun jää koukkuun seuraamaan toisen blogia ja aihepiirejä mitä siellä käsitellään luonnollisesti kiinnostuu siitä itse blogististakin. Iitse ihailen kovasti näitä seuraamiani blogisteja, taitavia, lahjakkaita, ahkeria ja innovatiivisia!

[/quote]

Onkohan se sitten vähän samantapaista kuin vaikka Iholla-ohjelman seuraaminen? Mä jäin siihen jollakin tavalla koukkuun. En tosin keskustellut tai "juoruillut" noista henkilöistä kenenkään kanssa mutta tykkäsin seurata ja tavallaan niistä henkilöistä tuli jollain lailla vähän niin kuin "tuttuja".

ap

Vierailija
8/10 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 20:22"]

[/quote]

Onkohan se sitten vähän samantapaista kuin vaikka Iholla-ohjelman seuraaminen? Mä jäin siihen jollakin tavalla koukkuun. En tosin keskustellut tai "juoruillut" noista henkilöistä kenenkään kanssa mutta tykkäsin seurata ja tavallaan niistä henkilöistä tuli jollain lailla vähän niin kuin "tuttuja".

ap

[/quote]

Ja BB on toinen verrattavissa oleva juttu. Blogien seuraajat ja tositv:n ystävät taitaa olla aika samaa porukkaa.

Vierailija
9/10 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 20:15"]

[/quote]

Joidenkin bloggarien kohdalla ymmärrän, mutta esimerkiksi täällä pinnalla oleva Chicago-Iida... Mistä joku voi olla sille kateellinen?

Vierailija
10/10 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up