Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hollannissa sallitusta pedofiilipuolueesta

Vierailija
18.07.2006 |

Me emme elä enää mitään pimeää keskiaikaa, vaan sivistyneissä ja tietoisissa länsimaisissa yhteiskunnissa, mutta kuitenkin keskellä valtavaa rappiota, jossa kaikki on sallittua ja hyväksyttyä. Kaikki sairaimmatkin ja pahimmatkin asiat, oli kyse Quantanamon vankileiristä tai Hollannissa juuri siunauksen saaneesta pedofiilien puolueesta. Mulle ei tule tästä kaikesta mitään muuta mieleen, kuin että me elämme lopun aikoja. Pedofiilien tavallaan laillistaminen on viimeinen pisara siitä pahuudesta, mihin tämä maailma on ajautunut.

Mua kuvottaa, eniten mua kuvottaa se, että tämä voi, ihan oikeasti, tarkoittaa itse Paholaisen tuhatvuotisen valtakunnan alkamista. Sitä, mikä Ilmestyskirjassa on ennustettu. Täydellinen rappio, ja pahan valtaannousu.

Tämän kaiken paskan jälkeen, joskus, tulee uusi taivas ja uusi maa, eikä kuolemaa, tuskaa ja murhetta enää ole. Mutta sitä ennen ne pienimmätkin joutuvat kärsimään. Me elämme lopun aikoja, ja se on jo alkanut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö millaista aikaa elimme vasta 100 tai 200 vuotta sitten? sinunkin uskontosi takia ihmisiä (joilla oli yhteenkasvaneet kulmakarvat) poltettiin roviolla noitina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla