Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bingolifen uusin postaus

Vierailija
19.10.2013 |

http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/

Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!" 

Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:) 

Kommentit (584)

Vierailija
381/584 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti noita kuvaoksennuksia. Siis varmasti 10 kuvaa eiffeltornista? Ja sit aivan samanlaisia poseerauskuvia jostain päivänasusta kanssa aina kymmenkunta. Eikö yksi tai kaksi parasta otosta riittäisi? On varmaan omasta mielestään niin hyvä kuvaaja että kaikki upeat otokset on aivan pakko laittaa kaikkien näkyville.

Aina silloin tällöin kun yritän blogia lukea niin menee ihan sivun alaspäin kelaamiseksi kun ei niin monia kuvia jaksa katsoa, eikä sit oikein sitä tekstiäkään jaksa penkoa niiden kymmenien kuvien välistä.

Vierailija
382/584 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Annan meikki oli ihanan kevyt tossa uusimmassa postauksessa :) Ja näytti tosi onnelliselta. Onko tää Markus nyt se M, kenen kanssa Anna oli joskus yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/584 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama M, se edellinen M oli Miika. 

Vierailija
384/584 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sillä taas uusi mies? ;D

Vierailija
385/584 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteamus toki, mutta ei se ole mikään "pikemminkin sääntö kuin poikkeus".           Kun ottaa huomioon muutkin yhdistävät tekijät kuten yönkukat, eläinkuoseja jne.

Vierailija
386/584 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ketä kiinnostaa jotkut peukutukset? Ei mua ainakaan.

En ota kantaa siihen, matkiiko Ansku hankinnoissaan ja bloginsa ulkoasussa jne. Hanskua, vai mikä niiden kuvio on, mutta jos väitetään, että Ansku matki tuon otsikon Hanskulta, niin siinä tapauksessa A. on matkinut satoja muitakin bloggaajia. Sen verran kliseinen ja yleisesti käytetty otsikko se on.

34

Vierailija
387/584 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
388/584 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta oli huvittavaa, että anna kirjoittaa näin "En tiedä loistinko itse kuin hangon keksi alun onnistuneen ostosreissun jälkeen, ja maailmankaikkeus sitten lähetti yhtä hyviä energioita takaisin, vai onko Pariisi todella muuttunut näin kovin kolmessa vuodessa." Enemmän uskon siihen, että anna on viimeksi ollut pariisissa ylimielinen hapannaama tai sitten hänellä on vain käynyt huono tuuri asiakaspalvelijoiden suhteen. Hassua kuitenkin olla mielummin sitä mieltä, että pariisi on muuttunut kolmessa vuodessa niiiiin hurjasti, kuin että se vika on ehkä ennemminkin ollut omassa asenteessa.

viimeksi kun anna haukkui eiffeltornin lyttyyn, niin porukka yritti kertoa, että se on paljon kauniimpi valaistuna ja että olisi kannattanut mennä katsomaan sitä illalla, no kappas annaa ei kiinnostanut, vaan eiffeltorni on, oli ja pysyy rumana, mutta kappas vaan, nyt se onkin _valaistuna_ niin pysäyttävä, upea, rauhoittava, henkeäsalpaana (lisää ylistyssanoja..)!

Vierailija
389/584 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 03:05"]

Tuon postauksen otsikkohan on lainaus Audrey Hepburnilta. Se on yksi maailman kuluneimpia blogipostausotsikoita, sillä se löytyy otsikkona lukemattomista blogeista, joissa on käyty Pariisissa. Se on melkein enemmän sääntö kuin poikkeus Pariisi-aiheisen postauksen otsikoksi.

[/quote]

Vähän niin kuin jos lähtee Lontooseen niin pitää laittaa "London calling!"...

Vierailija
390/584 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 11:10"]

minusta oli huvittavaa, että anna kirjoittaa näin "En tiedä loistinko itse kuin hangon keksi alun onnistuneen ostosreissun jälkeen, ja maailmankaikkeus sitten lähetti yhtä hyviä energioita takaisin, vai onko Pariisi todella muuttunut näin kovin kolmessa vuodessa." Enemmän uskon siihen, että anna on viimeksi ollut pariisissa ylimielinen hapannaama tai sitten hänellä on vain käynyt huono tuuri asiakaspalvelijoiden suhteen. Hassua kuitenkin olla mielummin sitä mieltä, että pariisi on muuttunut kolmessa vuodessa niiiiin hurjasti, kuin että se vika on ehkä ennemminkin ollut omassa asenteessa.

viimeksi kun anna haukkui eiffeltornin lyttyyn, niin porukka yritti kertoa, että se on paljon kauniimpi valaistuna ja että olisi kannattanut mennä katsomaan sitä illalla, no kappas annaa ei kiinnostanut, vaan eiffeltorni on, oli ja pysyy rumana, mutta kappas vaan, nyt se onkin _valaistuna_ niin pysäyttävä, upea, rauhoittava, henkeäsalpaana (lisää ylistyssanoja..)!

[/quote]

LOL niin huvittavaa ja jotenkin todella, todella tyypillistä kyseiselle henkilölle.. :D Kaikki on aina niin hemmetin dramaattista, ettei mitään rajaa.

Vierailija
391/584 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti tossa postauksessa kun Bingo kirjoitti bloggaamisesta ammattina kuin se olisi vain noiden muotiblogityttöjen pyörittämä homma.

"Ja esimerkillään varmasti vaikuttaneet siihen, että vaikka lauma vahvalla persoonalla varustettuja akkoja (with all my love ladies :D) pyörittää jotakin alaa keskenään, niin nykytilanne on äärimmäisen Solidaarinen. Isolla S:llä."

Blogimaailma ei ole pelkästään muotiblogit, vaan on ruoka-, äitiys- (ja isyys-), sisustus-, matka-, politiikka- ja käsityöblogitkin.

Vierailija
392/584 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan korostaa, mä en millään tavalla tue piilomainontaa blogeissa. Se ei ole hyväksi kellekään, vaan läpinäkyvyys mainonnassa on tärkeää kaikkien kannalta."

No sittenhän Banjoa ei pitäisi haitata että bloggaajille on selkeät säännöt, vaikka naistenlehdillä ei ole. En ymmärrä valitusta, jos kerran on sitä mieltä, että piilomainonta on pahasta. Ja ei minusta tuo yhden lauseen lisääminen postaukseen ole kauhea työtaakka, jos hän sitä harmittelee, että kun naistenlehdet eivät joudu copypasteemaan tuota juttuihinsa.

Vierailija
393/584 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lienee paikallaan muistuttaa, että kuluttaja-asiamies ei ole tuomioistuin tai lain laatija. Kyseessä ei ole sääntö eikä pakote. Ainoastaan linjaus. Sieltä siis sivulausetta tulkiten on turha tulla ylettämään kenellekään mitään vaatimuksia. Vaikka kuluttaja-asiamiehen tarkoituksena on varmasti ollut laatia hyvien menettelytapojen ohje, niin ainoa oikea sanelija tässä asiassa on lakikirja ja Suomen tuomioistuin."

Kyllä kuluttaja-asiamiehellä on valtaa, voi mm. asettaa uhkasakon itsekin. http://www.kkv.fi/Page/8d21d53c-6e5f-494f-af70-72d3c8ae57b1.aspx

Totta kai kaikki tietää että lainsäädäntäoikeus on Suomessa eduskunnalla, mutta myös kuluttaja-asiamies voi tehdä lakiesityksiä ja aloitteita.

Että kyllä voi kuluttajat tuon perusteella vaatia asianmukaista mainontaa.

Vierailija
394/584 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

A:n pitäisi hieman opiskella lakia. Ai niin, sehän opiskeli jo. Kunnon blogimaailman Päivi Räsänen.

"Raamattu ennen lakia" vs. "minun mielipide ennen lakia"

Vierailija
395/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitteko blogimainostuspostauksen uudet julkaistut kommentit? Loistavaa settiä kuluttaja-asiamiehestä ja bussikuskien tuntiliksasta!

Vierailija
396/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että anna on joutunu montakaan raporttia elämässään / tuossa koulussa tekemään kun jaksaa postaustolkulla pauhata että sai kaksi raporttia (yht. 40 sivua) tehtyä. Ihan kun ois jonkun gradunsa saanu just valmiiks.

Vierailija
397/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoh ja jotain just tapahtu, mut en voi kertoo. Klassinen "tästä kerron myöhemmin" veto bloggaajalta. Selkeesti on jossai naistenlehdessä äitinsä kanssa. Kohta sit tulee taas raivopostaus kun hänen sanojaan on vääristelty haastattelussa.

Vierailija
398/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoh ja jotain just tapahtu, mut en voi kertoo. Klassinen "tästä kerron myöhemmin" veto bloggaajalta. Selkeesti on jossai naistenlehdessä äitinsä kanssa. Kohta sit tulee taas raivopostaus kun hänen sanojaan on vääristelty haastattelussa.

Vierailija
399/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
400/584 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut Annan blogia vuoden, kieltämättä välillä lievästi saattaa ärsyttää jokin teksti tai sen osa, mutta lähinnä saan vain hymyn huulille. Minusta Annalla on hauska tyyli kirjoittaa, näin varmasti on tarkoituskin. 

Ihmettelen suuresti kun niin moni tuntuu ärsyyntyvän?! Miksi pitää sitten kiusata itseään ja lukea blogia? Jotenkin näitä keskusteluja lukiessa tulee tunne että Annan kirjoituksista halutaan hakemalla hakea jotain ärsyttävää, jotain josta voi taas päästä haukkumaan ja arvostelemaan. 

Onko kyse omasta huonosta olosta jota halutaan lievittää arvostelemalla muita?

Toki olen huomannut useammankin bloggarin kohdalla saman asian.

Anna on kaunis, vielä nuori nainen ja sen kyllä havaitsee postauksista, mutta miksi näin ei saisi olla? Itse olen vuoden vanhempi, elämäntilanne aivan erilainen, mutta arvostan Annan kunnianhimoa ja elämäniloa sekä rohkeutta pukeutua. 

Olen luullut lähes koko ikäni omaavani huonon itsetunnon, mutta näitä kommentteja lukiessani minusta alkaa tuntua ettei se niin huonolla tolalla olekaan.

Ketju on lukittu.