Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bingolifen uusin postaus

Vierailija
19.10.2013 |

http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/

Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!" 

Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:) 

Kommentit (584)

Vierailija
361/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuntuu että tuon päällä näyttää hyvältä vaikka vanha räsymatto

Vierailija
362/584 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Anna vaikutti videolla symppikseltä, ihan erilainen mielikuva tuli kuin kommenttien ja tekstien perusteella. Videolla oli myös positiivinen ja tuntui olevan iloinen Ausseissa olemisesta.

Mut teksti taas oli pelkkää valittamista Australiasta! Netti hidas, kaupat menee kiinni, kolikot tyhmiä. Eikö Annasta olekaan kiva olla Ausseissa?

Mä en tiedä, mut jotenkin blogista tulee sellainen olo, että Annasta on stressaavaa eikä enää niin kivaa kirjoittaa blogia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seksituristin paluu" ja ihanaa kokkailua ja hempeetä rusettiluistelua ja Suomi-postauskin ihan samaa kun bongon ja minkin. Ja sit instassa kännireissulta videoo.

Vierailija
364/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:13"]

"seksituristin paluu" ja ihanaa kokkailua ja hempeetä rusettiluistelua ja Suomi-postauskin ihan samaa kun bongon ja minkin. Ja sit instassa kännireissulta videoo.

[/quote]

???

Vierailija
365/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Anna näkee tossa jätkässä? Ihan oikeasti.

Vierailija
366/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahhahaa! mä olen suudellut tuon jäbän kanssa diskon humussa joskus yli 10 v sitten kun olimme parikymppisiä, oli aika pelimies jo silloin. mulla ja bingolla siis jotain yhteistä ;)

Vierailija
367/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:48"]

ahhahaa! mä olen suudellut tuon jäbän kanssa diskon humussa joskus yli 10 v sitten kun olimme parikymppisiä, oli aika pelimies jo silloin. mulla ja bingolla siis jotain yhteistä ;)

[/quote]

mut eiks toi jätkä oo jotain 25-27? :D

Vierailija
368/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:11"]

Mitä Anna näkee tossa jätkässä? Ihan oikeasti.

[/quote]

Jaa, musta se vaikuttaa just Annan tyypiltä. Hikisen rokkarin näkönen ikilapsi. Anna jätti kaksi kilttiä ja rakastavaa miestä. Eivät vissiin olleet, mitä neito halusi.

Vierailija
369/584 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on väsynyt minun mielestäni, enkä yhtään ihmettele. Hänhän on koko ajan menossa, jatkuvaa matkalaukkuelämää. Jatkuva lentäminen on myös väsyttävää. En minä olisi  jaksanut nuorena tuollaista kohellusta.

Vierailija
370/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:48"]

[/quote]

mut eiks toi jätkä oo jotain 25-27? :D

[/quote]

On yli kolmekymppinen, mutten tiedä kuinka reilusti. Hämärästi muistan tyypin, on juontanut jotain hevi/rock-aiheisia ohjelmia radiossa ja telkussa (muistaakseni ainakin Subilla) jo joskus 2005, varmaan aiemminkin.

Vierailija
371/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muistaakseni syntynyt 1980 tai 1981 T: 159

Vierailija
372/584 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne ainakaan seurustelee, kun eikös Anna mennyt Perthiin tapaamaan sitä ex-säätöään? Siis sitä futaajaa. Vai alkoiko sen nimi C:llä? 

Vierailija
373/584 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsiiiisuuuuus! 

Vierailija
374/584 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei tuota mainospostausta ! :/

mutta toi asunto on kyllä aika kaunis. 

Vierailija
375/584 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:30"]

voi ei tuota mainospostausta ! :/

mutta toi asunto on kyllä aika kaunis. 

[/quote]

Mun mielestä asunto taas on aika tylsä. Tai en vaan tykkää Annan sisustustyylistä. Keittiö/olohuone -yhdistelmä näyttää aika perus-opiskelijakämpältä, ja makuuhuoneesta tulee sen vaaterekin ja laukkujen takia tosi ahdas fiilis. Sängyllä oli jotain hirveitä beigen värisiä karva-/turkispeittoja tms., en tykkää.

Enkä ole mikään Anna-vihaaja, voisin sanoa paljon positiivisia asioitakin Annasta ja esim. hänen pukeutumisestaan. Tuo sisustus ei vain miellytä silmää. Ja nimenomaan sisustus, asunto kyllä itsessään on oikein kiva lontoolaiseksi kimppakämpäksi.

Vierailija
376/584 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuo beige-valkoinen oikein iske. Ei juuri valjumpaa vois olla. Vetimet on kanssa aikamoista kitschiä. Mut jos ite tykkää, niin mikäs siinä.

Vierailija
377/584 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas jälleen kerran on Mungo sekoittanut eettisyyden ja ekologisuuden keskenään...

Vierailija
378/584 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tai en oikeataan priorisoi koulutöitä ollenkaan "

No se on kyllä tullu selväksi.

Vierailija
379/584 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 10:41"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä lentämistä, varsinkin lomamatkailuun liittyvää aika laajasti moraalisesti paheksutaan. Mutta mitään pakkoa kenelläkään ei tosiaan ole muiden moraalikäsitysten mukaan elää tai lupia kysellä niin kauan kuin yleinen moraali ei ole ehtinyt lainsäädäntötasolle. Mutta moraalinen vastuu omista tekemisistä on jokaisella, niin palstakirjoittajilla kuin ilmakehän tuhoajillakin.

[/quote]

Joo mutta kuinka monta työkseen lentävää te moralisoitte, kuten vaikkapa myös sitä lentokoneiden henkilökuntaa ja turismista elantonsa saavia yms? Ehkäpä toisten moraalikäsitys nyt vaan on erilainen kuin toisten (kuten tässä maailmassa joka paikassa), eikä se silti tarkoita että Annan pitäisi muuttaa käyttäytymistään kun hän ei kuitenkaan "suoraan" loukkaa ketään. Joo en kannata itsekään mitään järjetöntä luonnonvarojen tuhlausta, mutta eikö nuo vähän tasoitu kun ei kaikki ihmiset kuitenkaan lennä tai käytä autoa, vaikka joku nyt jonkun aikaa elämästään useammin lentelisikin...

Vierailija
380/584 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 10:41"]

jossain määrin oon tähän asti ymmärtäny tätä aivan tolkutonta sähläystä paikasta A paikkaab B ja ostoksesta C ostokseen E... Mutta nyt... ainoa ajatus on, että ihan kipeetä touhua. Mulle on turha tulla sanomaan, että "Annan oma asia", koska tuota lentelemistä ei voi mitenkään päin ymmärtää saati hyväksyä, ihan jo pelkästään ympäristön rasituksen vuoksi. On ihan turha tulla selittämään luomulihan syömisestä ja tälla tavoin jotenkin oikeuttaa tuota matkustamista. 

Jos siellä koulussa ollaan niin ymmärtäväisiä poissaolojen suhteen, olisi nuo Suomen lennot varmaan voinut niputtaa yhteen, etenkin kun kyse on työhön liittyvistä poissaoloista. Mutta ei, kun pitää tehdä kaikesta taas niin sairaan rankkaa ja kiireistä suhaamista.

Ei siinä silti, Singapore, Bali ja Aussit ovat ihan kivoja kohteita.

[/quote]

Tiesitkö että lentäminen on ihan laillista puuhaa, eikä yleisesti moraalisesti paheksuttavaa toimintaakaan? Annan ei siis tarvitse hyväksyttää lentomatkojaan kenelläkään, saati pyydellä niille ymmärrystä.

Ketju on lukittu.