Bingolifen uusin postaus
http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/
Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!"
Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:)
Kommentit (584)
Asuuko Meri Balilla, vai miksi se on siellä koko ajan?
"- Minun täytyy juosta yhteistyötapaamisissa, palavereissa, show roomeissa ja ties missä kissanristiäisissä. Siihen päälle käyn vielä yliopistoa ja koetan ylläpitää sosiaalista elämää. Pakko sanoa, että burn out on välillä lähellä."
Eikö tämä kuulosta jokaisen työssäkäyvän ja/tai opiskelevan ihmisen, jolla on myös sosiaalista elämää ja ehkä lapsia, elämältä... :D Olen ajatellut, että tällainen on ihan normaalia elämää ja sitten kun tuntuu, että on liikaa menoja, niin karsii noita turhempia menoja.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 15:16"]
Kylläpä te kaikki kuulostattekin tuohon haastateltuun Annaan verrattuina katkeroituneilta stalkkaajilta. Täällähän varmaan palstailee myös se luonnehäiriöinen yksilö, joka oli toivonut, että bloggaaja olisi tullut raiskatuksi. Toivottavasti jonain päivänä vielä heräätte omaan hulluuteenne ja häpeätte joka kerta, kun ajattelettekin tekemisiänne.
[/quote]
Minä taas ihmettelin, että onpa saatu taas negatiivinen juttu kirjoitettua bloggaamisesta. On otettu salaa kuvia ja haukuttu ja ihmiset tölläävät mutta kukaan ei puhu. Kuitenkin suurelle osalle suomalaisista Anna ja hänen bloginsa ovat ihan tuntemattomia, ja olisi varmasti ollut kivempi kirjoittaa mitä kaikkea Anna on blogillaan saanut ja kuinka jännittävää ja tapahtumarikasta Annan elämä on : mm. oma vaatemallisto, maailmanympärimatka, luksushotellissa asuminen Singaporessa yms. Mutta ei, lukijat kiusaa ja elämä on rankkaa ja burn outkin tulee kohta. No ehkä toimittaja tietää mitä ihmiset haluavat lukea, kurjuudesta ja stressistä ja kellään ei ole hauskaa.
[/quote]Uhrina oleminen julkisuudessa kannattaa, uhri saa aina kaikkien sympatiat.
Tuo juristiksi opiskellut -kohta oli kyllä 0_0
Mitenköhän Anna on asian esittänyt haastattelussa, kun on noin kirjoitettu. Jos olisi kertonut, että opiskeli aiemmin oikeustiedettä, niin tuskin siitä saa väännettyä, että on opiskellut juristiksi (mikä mielestäni siis tarkoittaa sitä, että on valmistunut juristiksi). Annaa tuskin tuo virhe haittaa, lausehan vain lisää hänen älykköpisteitä muiden silmissä.
Anna ei halua perhettä ja läheisiään blogiin, mutta eikös se Ilonan juttu ollut nimenomaan Annan äidistä. Simbastakin on vuosien varrella nähty varmaan n. 1000 kuvaa, luulisi, että haluaisi suojella myös rakasta lemmikkiään (jokuhan voisi vaikka pölliä julkkis-Simban ja vaatia lunnaita).
Miksi Annasta ei saisi ottaa kuvaa? Kyllähän näyttelijöistä, urheilijoista, laulajista ja muista julkisuudesta tutuista henkilöistäkin otetaan salakuvia. Luulisi Annan olevan tästä imarreltu. Veikkaan, että viikon mittainen kuvien etsiskely ja asiasta pahastuminen johtui ainoastaan siitä, että Annalla ei ole kontrollia siitä, millainen kuva hänestä mahdollisesta julkaistaan - siinähän voi olla vaikka silmät vahingissa kiinnit/tukka huonosti/epäonnistunut ilme/muuta kamalaa (en kyllä usko, että kukaan kuvaa edes julkaisisi, en ainakaan keksi syytä miksi julkaista).
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:31"]
Mua vähän ihmetyttää tää kohta ko haastattelussa.
''Tyttärestä on tullut ammatiltaan bloggaaja. Hän elää täysin blogista saamiensa tulojen varassa. Rahat riittävät Lontoon-asunnon huimaan vuokraan, paikkallisen yliopiston lukukausimaksuihin, ruokaan, laskuihin, vaatteisiin ja kaikkeen muuhun tarvittavaan.''
Eikös Anna kuitenkin oo sanonu blogissa, että hänellä on muitakin töitä kuin pelkkä blogi? Tai ainakin mä oon näin ymmärtänyt, kun puhuu usein että ''tein aamulla pari tuntia töitä'' tai julkaisee instagramissa kuvan jostain työntekotilanteesta.
Ja mua alko jotenkin naurattaa toi ''rahat riittävät kaikkeen muuhun tarvittavaan''. Lasketaanko merkkilaukut nykyään elämälle tarpeellisiin asioihin? ;)
[/quote]Karu todellisuus: tytar saa 80 000 euroa vuodessa joka menee asumiseen, ruokaan, kerskakulutukseen ja matkusteluun. Opinnot maksetaan opintolainalla, jonka lisaksi nostelee pikavippeja. Mitenkahan muuten onnistuu opintolainojen periminen Englannista kasin jos opiskelija ottaakin hatkat ja lainaa ei makseta takaisin?
Annan äiti lainaa tarvittaessa rahaa jutun mukaan. Ihmettelen vaan että miksi, kun kerran blogilla ansaitsi erinomaisesti... Ehkä on kovin haastavaa suunnitella talouttaan pitkäjänteisesti kun aivan ohittamaton laukkuyksilö tuleekin vastaan.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:11"]
"- Minun täytyy juosta yhteistyötapaamisissa, palavereissa, show roomeissa ja ties missä kissanristiäisissä. Siihen päälle käyn vielä yliopistoa ja koetan ylläpitää sosiaalista elämää. Pakko sanoa, että burn out on välillä lähellä."
Missä kissanristiäisissä Anna muka käy? Siellä Glorian vai minkä olikaan gaalassa? Eikö noi oo aikalailla oma valinta että meneekö vai eikö? Ja mitä yhteystyökuvioita Annalla siellä Lontoossa on? Ei ainakaan ole blogissa näkynyt...
[/quote]
Etenkin, kun Anna on blogissaan useampaan otteeseen maininnut, ettei välitä näistä kissanristiäisistä eikä sellaisissa juurikaan käy. Tässä pari lainausta äkkiseltään bongattuna neidin itsensä kirjoittamana, lähde siis rantapallo.fi/mungolife ;)
"Mä en yleensä fiilaa näitä kaiken maailman kissanristiäisiä --"
"-- noin yleisesti noi bloggaajille järjesteyt kissanristiäiset on vaan niin hrrrrr. Miksi tuhlata aikaansa johonkin, jos sen voi viettää rakkaidensa kanssa?"
On se kova likka puhuun ristiin. Taitaa olla aika adhd tapaus, kun juttelee noin ristiriitaisia juttuja, lehdessä toista ja blogissa toista. ja kissan**tut sanon tollekkin kovalle työlle. Iteppä on valinnut ton reissamisen ja häröilyn, turha valittaa. Neiti voisi ihan hyvin rauhottua ja nukkua ne univelat joskus pois, mut kun ei. Onhan hienompaa valittaa ja tehdä itsestään marttyyri.
Ei, se on siellä vain lomalla testailemassa markkina-arvoaan. ;)
^^ tuo oli siis sille vastaus joka ihmetteli että asuuko Meri Balilla.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 18:22"]
Mitä ihmeen väliä jollain julkisella paikalla täysissä pukeissa otetulla kuvalla on? Siis miksi sitä pitää viikon ajan etsiä netistä? Jos se jostain putkahtaa esiin, niin sitten putkahtaa, mutta en tajua miksi sitä täytyy suurella vaivalla etsiä. Kuulostaa vähän epävarmalta.
[/quote]
Ellei sitten ollut seurassa joka epäedullista hänelle tai kenties varattua tms.
Tulee sellanen fiilis että ihan kuin pitäisi salailla kenen kanssa on ollut liikkeellä. Ei Anna nyt niin iso julkkis ole että seiskaan kannattaisi kuvaa lähettää "bongasin julkkiksen" tyyliin
[/quote]
Mä luulen, et tässä onkin kyse siitä miespuolisesta ystävästä. Eiköhän tuollakin naisella ole sutinaa ollut, mutta halunnut sutia salassa ja siinä kuvassa olis ollut joku herra Y, vai mikä kirjain lieneekään...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 11:14"]Ruskeista saappaista Anna itse kertoi:
"I started stalking them on eBay on a regular basis, and the very few occasions I would find some, they would be way too small or big for me. And usually always in black. But I really wanted the brown ones.."
Ja mustista saappaista nyt myöhemmin:
" Finally!!! As you may have witnessed, I am absolutely obsessed with my mushroom coloured Joie OTKs. Well, now I found them in my size in the black, the colour I originally was searching for. I canät believe that finally after so many years, I will actually have them!!""
Voiko ihminen enää ristiriitaisempi olla?
[/quote]
Tämä on nyt varmaan taas sitä, että lukijat vääristelevät Bingon kirjoituksia. Tai sit toi on taas semmonen natiiveillekin vieras tapa ilmaista, millaisia saappaita oikeasti haettiin.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 19:08"]
Mitä ihmeen väliä jollain julkisella paikalla täysissä pukeissa otetulla kuvalla on? Siis miksi sitä pitää viikon ajan etsiä netistä? Jos se jostain putkahtaa esiin, niin sitten putkahtaa, mutta en tajua miksi sitä täytyy suurella vaivalla etsiä. Kuulostaa vähän epävarmalta.
[/quote]
Tulee sellanen fiilis että ihan kuin pitäisi salailla kenen kanssa on ollut liikkeellä. Ei Anna nyt niin iso julkkis ole että seiskaan kannattaisi kuvaa lähettää "bongasin julkkiksen" tyyliin
[/quote]
Mä luulen, et tässä onkin kyse siitä miespuolisesta ystävästä. Eiköhän tuollakin naisella ole sutinaa ollut, mutta halunnut sutia salassa ja siinä kuvassa olis ollut joku herra Y, vai mikä kirjain lieneekään...
[/quote]
No sitä minäkin ajattelin, mutta eihän se kovin salaista ole, jos hengailee avoimesti. Ja mitä hän sitten aikoi tehdä, jos kuvan olisi löytänyt? Pyytää sen poistoa? No sehän onkin tehokasta, jos jollain on tosissaan pahat aikeet. Vaikuttaa vain niin turhalta ja paranoidilta.
Iltalehen artikkelissa bloggaamisesta tehtiin kyllä kovaa työtä, mutta kommenttiboksissa taas eri meno.... Lukija toivottaa jaksamista blogin kanssa, ja mitäs Anna vastaa?
"Eihän tämä jaksamista ole, kivaahan tämä loppupeleissä suurimman osan ajasta on :)"
Siis mikä ton Annan ongelma oikeen on, ihan kuin olisi joku patologinen valehtelija.. :D
Siis täh, luuleeko se oikeesti että nuo elukat on jääny auton alle ja sitte niistä on tehty hattuja :DD
"Musta on epäreilua, että joulukuun alussa oli näin paljon lunta, ja nyt ei yhtään! Jos ei kaikista sadasta muusta syystä kuten Simban kanssa lumihankeen kaatumisesta ja lumisodasta, niin jo asukuvien vuoksikin olisi kauheen kiva saada toi kaunis valkoinen tausta, joka luo värit kohilleen kuviin!"
Rankkaa :( Mungo varmaan aiheuttanut lentelyllään ja ostamisellaan tän ilmaston lämpenemisen, joten oma vika. :D
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:37"]
UUSIN INSTA KUVA...
[/quote]
Höh, miksi kuvateksti ei ole #uusivuosityttöjenkanssa?
[/quote]