Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan säästettyä ainoastaan 1500 euroa kuukaudessa...

Vierailija
19.10.2013 |

Kyllä aika kauan saa kerätä, että saa hienon tai edes tavallisen auton tai jotain muuta... Itse säästän nyt sijoitusasuntoon ja oman asunnon käsirahaan as well....

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, i feel yor pain. Mulla menee säästöön vaan noin 1700 kuussa. Harmittaa ihan hirveästi, tuttavapiirissäni moni säästää noin 2000-2500 kuussa. Vaatteisiin sun muuhun mulla menee kyllä noin 700 per kk, mut en millään viitsisi ostaa mitään kovinkaan halpoja vaatteita, tai pitää samaa paitaa muutamaa kertaa enempää.

Onneksi mies maksaa asunnon, ruoat sun muut!

Vierailija
22/22 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ärsyttääkin nämä rahoillaan kehuskelevat, jotka sitten odottavat ihailua sen perusteella että "olen tehnyt paljon työtä tämän palkan eteen".

Ihanko totta? Ja muut jotka eivät tienaa noita summia eivät ole tehneet töitä tai nähneet vaivaa, tai mutuen vain uhrautuneet yhtä paljon?

Oikeasti suuripalkkaiset saavat sitä korkeaa palkkaa useimmiten ihan muista syistä, lähinnä koska on  ollut onnellista sattumaa matkassa: esim. käynyt hyvä tuuri työnsaannin suhteen, tutustuivat oikeaan ihmiseen oikeaan aikaan, ottivat riskin joka kannatti, eli oli onnea silloinkin matkassa (monet ottavat riskejä, kaikilla se ei kannata). Eipä ole siis juuri yksittäisesti kenenkään omaa ansiota se hyvä palkka. Ja silti sillä pitää leveillä ja henkseleitä paukutella ihan kuin olisi joku suuremman luokan ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän