Xenialla jo mammahousut käytössä :D
Kommentit (25)
Minä pidin jo ensimmäisellä kolmanneksella, koska normaalit housut painoivat vatsaa ikävästi, vaikka maha ei ollutkaan varsinainen raskausmaha.
Hetihän niihin kannattaa siirtyä, kun normihousut alkaa vähänkin ahdistaa. Nolompaa on yrittää sinnitellä puristavilla housuilla, kun ei itsetunto kestä siirtyä mammahousuihin.
Seuraavat kuukaudet saattekin sitten lukea mammavaatteista ja alkaa tulla alekoodeja mammavaatteisiin.
Miks ei olis? Ei akt tuossa välissä kannata mitää "väli"housujakaan ostaa.
Miksi pitää olla noin ilkeä? Täällä siis....
Mitäs kummallista tuossa on?
Kuopuksen kohdalla vaihdoin ihan suosiolla "mammahousuihin" rv15. Vatsa oli jo sen verran iso eikä sitä koko aikaa viitsinyt verkkareissakaan kulkea.
Hö??? Oon itse rv10 ja käytän mammahousuja! Mukavat päällä, ei purista mistään! :)
Mistä sen tietää, onko raskaus edes niin alkuvaiheessa, mitä Xenia blogissa kertoo, itse en ainakaan huippuluetun blogin pitäjänä välttämättä kovin tarkalleen paljastaisi todellista laskettua aikaa. Mammahousut on mukavat, miksi pitäisi kärvistellä kireävyötäröisissä vaatteissa. Vastahan oli lehdissäkin tutkimuksesta, jonka mukaan kireä vyö on todella epäterveellinen. Joogaopettajani mukaan vyöt ja vyötärökuminauhatkin ovat rikos ihmisen luonnollista fysiikkaa vastaan :D
No eikö kaikki esikoistaan odottavat halua heti mammailla.
Mä kävin ostamassa äitiyshousut heti ekan ultran jälkeen. Se oli helpotus, koska kaikki omistamani housut painoivat nivusista aivan älyttömästi. Voihan sitä tietty kärsiäkin, koska... no, en keksi sille mitään hyvää syytä!
En tiennyt koko Xeniasta enkä sen blogista ja piti tämän ketjun innoittamana käydä kurkkaamassa. Kaunis nuori nainen, jolla kiva blogi. En tajua tätä blogistien haukkumista ja kauheaa arvostelua. Mammahousut jo.. Mitä sitten? On teillä elämässä pienet murheet.
Mun vauva on 5kk ja käytän edelleen mammahousuja kun vanhat ei vieläkään mahdu päälle enkä halua ostaa uusia isompia :(
Onneksi kyllä nykyiset mammahousut ei paidan alta näy että ovat mammahousut, muiden silmiin siis näyttävät ihan normeilta :)
Raskauden alussa siirryin mammahousuihin joskus viikolla 10 kun alavatsaa niin turvotti.
X on pitänyt viime kuukaudet ihan liian pieniä housuja joten ihan hyvä jos nyt on sopivat housut.
Jos on tyyli missä pitää lähinnä todella istuvia housuja on mammahousuihin siirtyminen suotavaa aikaisin. Ja jos (kuten av-mamma) kulkee kesät talvet nappiverkkareissa niin mikä että synnärille saakka.
hahaha :D niinpä! Senkin av-mammat :D
Häh? eikös täällä vasta vähän aikaa sitten kohistu tämän henkilön erosta....
Saattaisi x varmaankin sopia paremmin mamma/vauvabloggariksi. Kauhistelin tuossa kun blogissa oli satoja ellei tuhansia kuvia missa paksut norsun reidet oli sullottu ylipolvensaappaisiin. Ja sehan hoikentaa reisia? Toivottavasti heittaa nuo kauheat tamineet roskikseen pikku hiljaa kun ne ei todellakaan sovi kaikille.
Muotibloggarina olisi hyva ehka miettia miten kukin voi pukeutua siten etta onnistuu haivyttamaan oman vartalon huonoja puolia ja korostamaan parhaita. Xentulla on tuo homma mennyt ihan painvastaisesti. Olisikohan tuossa selitys suuriin kavijamaariin, lukijat tykkaavat katsella ja saavat itseluottamusta siita etta kuka tahansa, tavallisen punkeron nakoinenkin, voi esitella pukeutumistaan julkisesti. Nain parannetaan lukijoiden itseluottamusta.
Omalla kohdallani kuitenkin olisi kiva nahda miten tavallisen nakoisestakin saa kauniin oikeanlaisella meikkaamisella ja omalle vartalotyypille sopivilla asuvalinnoilla, mutta onko se liian haasteellista suomen kaikki-mulle-nyt-heti-bloggaajille, joille tarkeinta on vain oman itsensa esilletuominen ilman sen kummempaa ajattelemista?
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 20:54"]
En tiennyt koko Xeniasta enkä sen blogista ja piti tämän ketjun innoittamana käydä kurkkaamassa. Kaunis nuori nainen, jolla kiva blogi. En tajua tätä blogistien haukkumista ja kauheaa arvostelua. Mammahousut jo.. Mitä sitten? On teillä elämässä pienet murheet.
[/quote]
Heh-heh. Paljastit jo omassa tekstissäsi valehdelleesi, ettet ollut kuullutkaan tästä bloggaajasta. Owned.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 07:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 20:54"]
[/quote]
Heh-heh. Paljastit jo omassa tekstissäsi valehdelleesi, ettet ollut kuullutkaan tästä bloggaajasta. Owned.
[/quote]
En ole tuo kirjoittaja, mutta missä tuossa muka valehdellaan?
eikös se ollut jo rv 18 vai 19.. kyllä minäkin kovasti pidin jo tuossa vaiheessa. Mulla onkin aina ollut iso maha raskauksissa. Sitäpaitsi ne on mukavat :)