En ole vielä kertaakaan käyttänyt maskia
Tosin enpä oikein ole missään käynyt kuin lapsen peleissä, kaupassa ja apteekissa.
Kommentit (14)
Mitä ihmettä te siellä apteekissa jatkuvasti teette? Itse käyn ehkä kerran vuodessa, korkeintaan.
En minäkään. Kaupassa en niin kauaa ole ihmisten kanssa tekemisissä, että maskista olisi hyötyä. Julkisia en käytä, olen etätöissä jne
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä te siellä apteekissa jatkuvasti teette? Itse käyn ehkä kerran vuodessa, korkeintaan.
Ostan lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan lääkkeitä.
Aika jännä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan lääkkeitä.
Aika jännä!
Niin. Toisien on ostettava useammin lääkkeitä kuin kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, ettet tarvi lääkkeitä. Minä tarvin ja yksi lääke pitää ostaa kolmen viikon välein.
Mä oon kerran käyttäny. Pyyhin sillä pers.eeni kun paperi oli loppu. Ei ollu miellyttävä.
Mulla on maalausprojektista jäänyt 3 ffp3 maskia, en ole jaksanut kaivaa edes esiin.
Kerran oli pakko käyttää, kun eivät päästäneet kauppaan ilman. Ruokaa kuitenkin teki mieli sinäkin päivänä.
Itse käytin kerran. Vieraillessani hoitokodissa katsomassa isovanhempaani. Tosin vierailu oli tuolloinkin sallittu vain ulkona ja turvavälit ja käsidesin käyttö tarvittiin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet voi tilata apteekista kotiin.
Mun lääkettä ei voi.
En ole käyttänyt korona askia enkä käytä. Odotan Putinin lääkettä. Sputnik V tulee ja hoitaa homman!
Noissa paikoissahan sitä olisi ihan hyvin voinut pitää. Itse pidän bussissa, kaupoissa ja apteekissa.