Aaah... kiva ottaa vähän olutta ja nauttia
Kommentit (34)
Ja täällä siideriä. Kerrankin saan olla yksin kotona, en edes muista koska viimeksi olisi ollut näin:) Hauskaa iltaa teillekin!
Minä taas olutta, kynttilän valossa. kippis :D
Kippis! Avasin juuri omppusiiderin. Sauna on lämpeämässä ja sen jälkeen odottaa hyvä tv-sarja. :)
8. Mikä sarja? House tulisi kahdeksalta.
huomenna laitan saunan lämpenemään ja otetaan hyvää juotavaa ja kuunnellaan hyvää musaa ja nautitaan toisistamme :D
Mulla on tässä punaviiniä, ajattelin palstailla jonkin aikaa ennenkuin väsy valtaa kehoni :)
Tänne vaan nauttimaan hyvästä juotavasta ja hyvästä seurasta.
Mulla ei hampaat kestä punaviiniä, muutoin ottaisin jotain ihanan mausteista, ehkä chileläistä.
Tv-sarjana Game of thrones, koko ykköskausi odottamassa dvd:llä. :) Onko joku katsonut?
t.viestin nro 8 kirjoittaja
8. Mä en ole katsonut tuota sarjaa. Housea olen.
Minä katsoin muutaman jakson miehen seurana Game of thronesia, mutta oli vähän liikaa väkivaltaa ja vielä seksuaalista väkivaltaa makuuni, vaikka muuten tuon tyylisestä pidänkin kovasti.
mä juon myös olutta kynttilän valossa
Hyvää nimipäivää minä ja kippis!! Siideriä lasissa ja kohta vain elämää.
Hyvää nimipäivää 18 :)
En oo jaksanut tuota vain elämää katsoa kahden ekakauden ekan jakson jälkeen, mutta tänään voisi, kiinnostaa mitä ovat Jukka Pojulle tehneet:D
Mulla lasissa skumppaa synttäripäiväni kunniaksi ja odottelen Vain elämää alkavaksi.
Kippis. Minä juon viiniä :)