Esim. Venäjä ei anna adoptiolapsia maihin
joissa hyväksytään samaa sukupuolta olevien avioliitot. Miltähän tuntuu niistä lapsettomista suomalaisista joiden adoptioprosessi tyssää siihen kun sukupuolineutraali avioliittolaki tulee?
Kommentit (19)
Miltäköhän mahtaa tuntua siitä venäläisestä lastenkotilapsesta, joka huomaa että tykkää omasta sukupuolestaan?
Ai niinkö, että vitut ihmisoikeuksista (sekä homoseksuaalien että venäläisten hylättyjen lasten), mutta voi yhyy jos suomalaiselle lapsettomalle tulee paha mieli?
Mä en voi uskoa että homoseksuaalilla on tarve vanhemmuuteen. Ei ihan oikeesti voi olla, muutoinhan luontoäiti ohjais ne lisääntymään luonnonmukaisella tavalla. Tää on vaan tämmöinen täysin vammainen juttu että kun homon pitää saada samat jutut mitä muutkin!! Ja heterot taas ovat luontoäidin huijaamia kaikki. Kyllä! Miksi muuten naiset miehiä sietäis?! Tai toisinpäin. Uskon näin ihan oikeasti. Luontoäidin huijaama kun itsekin olen.
Jaa niin että Suomessa pitäisi kieltää homoliitot koska venäläiset ovat ahdasmielisiä?
Mitä välii?Sitten ovat ilman lasta, jos eivät sitä saa. Maailmassa on paljon pahempiakin ongelmia, joita pitäisi pohtia. Esimerkkinä vaikkapa liikakansoitus ja ilmastonmuutos.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 17:36"]
Mä en voi uskoa että homoseksuaalilla on tarve vanhemmuuteen. Ei ihan oikeesti voi olla, muutoinhan luontoäiti ohjais ne lisääntymään luonnonmukaisella tavalla. Tää on vaan tämmöinen täysin vammainen juttu että kun homon pitää saada samat jutut mitä muutkin!! Ja heterot taas ovat luontoäidin huijaamia kaikki. Kyllä! Miksi muuten naiset miehiä sietäis?! Tai toisinpäin. Uskon näin ihan oikeasti. Luontoäidin huijaama kun itsekin olen.
[/quote]
Tarkoitatko nyt ihan oikeasti, että halu panna/saada mulkkua pilluun on osoitus kyvystä hyvään vanhemmuuteen?
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 17:12"]
Ai niinkö, että vitut ihmisoikeuksista (sekä homoseksuaalien että venäläisten hylättyjen lasten), mutta voi yhyy jos suomalaiselle lapsettomalle tulee paha mieli?
[/quote]
Ihmisoikeuksilla ei ole mitään tekemistä koko jutun kanssa. Ei ole mitään perustetta että miksi lapsia pitäisi antaa homoille. Venäjällä on oikeus itse päätää millä perusteilla he antavat lapsia adoptioon
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 17:36"]
[/quote]
Tarkoitatko nyt ihan oikeasti, että halu panna/saada mulkkua pilluun on osoitus kyvystä hyvään vanhemmuuteen?
[/quote]
Lapsilla on tarve niin äidille kuin isälle. Biologiset vanhemmat ovat mysö aina paras paikka lapselle. Jos sitä ei voi saada niin sitten jonnekkin toiseen hetero perheeseen. Lapsen pitää saada niin äiti kuin isä vanhemmaksi.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 00:03"]
[/quote]
Lapsilla on tarve niin äidille kuin isälle. Biologiset vanhemmat ovat mysö aina paras paikka lapselle. Jos sitä ei voi saada niin sitten jonnekkin toiseen hetero perheeseen. Lapsen pitää saada niin äiti kuin isä vanhemmaksi.
[/quote] Ottaisitko lapsen sitten pois myös yh-äidiltä tai -isältä? Jeesus kun jotkut on ahdasmielisiä. Toi on rasismia.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 23:58"]Ei ole mitään perustetta että miksi lapsia pitäisi antaa homoille.
[/quote]
Entä miksi lapsia pitäisi antaa muille lapsettomille? Hehän eivät kykene lisääntymään, joten ei ole mitään syytä miksi heille pitäisi antaa lapsia.
Vähän aikaa sitten oli lehdessä juttua kuinka monet ruotsalaiset heterot eivät saakkaan heille jo luvattua lasta Venäjältä. Ja kyllä minä ainakin pidän siihen syyllisenä homojen ja lesbojen "vouhotusta". Toivottavasti tuntevat edes jonkinlaista häpeää.
Ei Suomen politiikkaa voi eikä saa perustella Venäjän käytännöillä. Heillä on omat lakinsa, meillä omamme. Ei todellakaan kaivata Suomeen yhtään venäläistä natsimeininkiä.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 11:31"]
Vähän aikaa sitten oli lehdessä juttua kuinka monet ruotsalaiset heterot eivät saakkaan heille jo luvattua lasta Venäjältä. Ja kyllä minä ainakin pidän siihen syyllisenä homojen ja lesbojen "vouhotusta". Toivottavasti tuntevat edes jonkinlaista häpeää.
[/quote]
Kerrotko vielä, millä tavalla vaatimus tasavertaisesta oikeuksista on "vouhotusta"? Konkreettinen lapsen saaminen ei ole kenenkään oikeus, ei heteron eikä homon. Se on lahja, joka toteutuu vain osalla. Periaatteellinen oikeus pitää olla kaikilla, mutta ei voida taata sen toteutuvan joka iikalla.
[/quote]
Miksi heteroille pitäisi antaa lapsia?
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 17:12"]
[/quote]
Ihmisoikeuksilla ei ole mitään tekemistä koko jutun kanssa. Ei ole mitään perustetta että miksi lapsia pitäisi antaa homoille. Venäjällä on oikeus itse päätää millä perusteilla he antavat lapsia adoptioon
[/quote]
Totta kai on. Kerrohan miksi tämä on ongelma, jos ihmisoikeuksilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa? Miksi lapsettomien heteroiden pitäisi kaikkien muiden oikeuksi?nsa lisäksi saada adoptiolapsi?
[/quote]
Miksi et pidä Venäjän ahdasmielisyyttä syyllisenä?
Venäjältä tulee vain erityislapsia suomeen.
Venäjä on muutenkin kiristänyt ehtoja kansainvälisille adoptioille ja vähentänyt ulospäin annettavien lasten määrää huomattavasti, jotta näyttäisi paremmalta tilastoissa. Nykyään Venäjältä tosiaan tulee Suomeen pelkästään eritysilapsia, joten mieluummin voisi pohtia vaikka sitä, että siellä on lastenkodeissa hirveä määrä lapsia, jotka eivät saa kotia.
Hmm, nytkö se lapsensaanti onkin aikuisen oikeus?