Mies, haetko kaupasta vaimolle siteitä?
Hoidan ostokset meillä. Välillä joku perheenjäsen pyytää tuomaan kuukautissiteitä. En ilahdu, mutta tuon.
Tuoko muut miehet?
M51
Kommentit (11)
Nainen, tuotko miehelle hammastahnaa, parranajovälineitä jne.?
Vastaan mieheni puolesta: joo, kyllä hän. Ei mitään ongelmaa, siinä ne siteet menevät missä vessapaperi, hammaslanka tai shampoo.
Nykyinen mies tuo ihan normaalina tarvikkeena, se ei tosin ole palstalla kertomassa sitä.
En oikein usko että 50v ukko vielä häpeilee tommosta.
Tuo on paskatesti. Jos teet tuon, niin nainen menettää kaiken kunnioituksen ja seksuaalinen vetovoimasi katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen mies tuo ihan normaalina tarvikkeena, se ei tosin ole palstalla kertomassa sitä.
En oikein usko että 50v ukko vielä häpeilee tommosta.
Tähän piti lisätä, että exät ei ole suostunut, tosin varaudu itse aika hyvin etukäteen.
Kerran alko yllätysmenkat eikä ollut siteitä mukana. Itse makasin sängyssä sikiöasennossa kun oli niin kivuliaat krampit, ex ei silti käynyt vaikka kauppa vieressä ja mä voisin yleensä kaikki ostokset. Kymmenen vuotta miestä nuorempi veljeni oli tulossa kylään myöhemmin niin hän toi, eikä ollut moksiskaan
Minun mieheni kyllä tuo, mutta ei lue vauvaa joten ei kommentoi täällä. Reilu 50v nyt, mutta on tuonut jo silloin 30v kun aloitettiin yhteinen taival. Ei varsinaisesti pidä siitä koska on aina epävarma mitä pitikään tuoda (merkki, malli jne), mutta muutoin ei ongelmaa. Ja mitä tulee tuohon aiempaan kommentitiin että nainen menettää kiinnostuksen jos mies tuo siteitä niin ei todellakaan pidä paikkaansa. Ihan sama tiikeri hän on makuuhuoneessa edelleen :)
Olen yhden kerran hakenut, enkä koskaan enää. Lähinnä siksi, että ostin kerralla kaikki oikeanlaiset, joita heillä oli hyllyssä, ja laitoin ne omaan jemmaan. Jos vaimolta puuttuu, niin haen sieltä jemmasta paketin ja otan samalla pienet naukut, sillä on minulla siellä jemmassa muutakin kuin kuukautissiteitä.
Mies kyllä tuo. Ei tiennyt mitä halusin ensimmäisellä kerralla, joten toi lajitelman erilaisia. Toi kyllä suklaatakin mukana, ajatteli että jos lohduttaisi kipuun.
En tajua miehiä jotka eivät niitä kehtaisi ostaa. Mitä se myyjä muka ajattelisi, että oho, tuollakin on puoliso?
Kyllä ovat tuonneet! 2 miestä mulla ollu.
Ei ole kumppania, mutta miksi ihmeessä en toisi? Olen jopa harkinnut niiden ostamista nytkin, niin saisivat kassat ajatella, että olen saanut naisen.
Tulen vain seuraamaan tappelua ja koska tulee ensimmäinen vtturätti mesoaja ketjuun huutamaan.