Keräsin ja vaihdoin taas panttitölkkejä rahaksi, enkä kertonut verottajalle mitään
Minä olen pahapoika ja viittaan kintaalla verottajan verottamisille.
Kommentit (8)
Niko Ranta-aho voi valmistautua luovuttamaan naikkosensa minulle. Kaupungissa on nyt uusi sheriffi. Ap
Breaking the law!
Kosteaa kirjettä pukkaa jos lusimaan joudut.
Vierailija kirjoitti:
Niko Ranta-aho voi valmistautua luovuttamaan naikkosensa minulle. Kaupungissa on nyt uusi sheriffi. Ap
Mä jotenkin hellyin tästä 🥰
Keräsitkö paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keräsitkö paljon?
Sain tällä kertaa kerättyä 3,60€:n edestä ja aikaa meni vain 4 tuntia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keräsitkö paljon?Sain tällä kertaa kerättyä 3,60€:n edestä ja aikaa meni vain 4 tuntia. Ap
Mä luulin tänään osuneeni jackpotiin kun joku oli jättänyt kassillisen karhun tölkkejä metallijätepisteen viereen, vasta automaatilla huomasin että ei ne ollutkaan pantillisia 😢
Voisin tulla kanssasi keräämään 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keräsitkö paljon?Sain tällä kertaa kerättyä 3,60€:n edestä ja aikaa meni vain 4 tuntia. Ap
Mä luulin tänään osuneeni jackpotiin kun joku oli jättänyt kassillisen karhun tölkkejä metallijätepisteen viereen, vasta automaatilla huomasin että ei ne ollutkaan pantillisia 😢
Voisin tulla kanssasi keräämään 🙂
Ai jai aika nolo moka. En voi luvata ottavani sinua seurakseni veronkiertohommiin, sillä naisia olisi tulossa niin paljon muitakin. Ap
tuskimpa verottaja itsekkään olettaa että ihmiset ilmoittaisivat rahoista joita saa kun palautta tölkkejä ja pulloja.
Rikollinen!
Yhteiskunnan vihollinen!
Linnaan iäksi!