Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun aloitan seuraavan kerran seurustelun, en haluaisi kertoa naiselleni hurjista vuosistani. Miten toimin?

Vierailija
07.09.2020 |

Olen viimeisen vuosikymmenen aikana harrastanut yhden illan baaripokia varmasti lähemmäs sata kertaa. Lisäksi vuosikymmeneen mahtuu maksullista seksiä ympäri maailmaa lukuisten naisten kanssa. Nyt olen rahoittunut ja etsin naista vakavalla mielellä. Onko kuitenin välttämätöntä tulevan naiseni saada tietää hurjista vuosistani? Itse näkisin järkevimpänä pitää nämä asiat visusti salassa. Menneet ovat menneitä. En itsekään vaadi naiselta tietoa, kuinka monen kanssa hän on elämänsä aikana muhinoinut.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Ap seksipalstalta täällä "Ystäväni miehellä... Iso". Sama mitä ja kuinka paljon olet seikkaillut. Ulkonäölläsi, varallisuudella, luonteellasi Millään ei ole naisten mielestä mitään merkitystä lopulta, kunhan sinulla on vähintään 20 senttinen ja paksu veijari.

Vierailija
42/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parasta olisi, jos voisit kertoa totuuden, mutta ei kai yksityiskohtiin kannata mennä ja tuskin itsekään välität niitä enää muistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan