Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun aloitan seuraavan kerran seurustelun, en haluaisi kertoa naiselleni hurjista vuosistani. Miten toimin?

Vierailija
07.09.2020 |

Olen viimeisen vuosikymmenen aikana harrastanut yhden illan baaripokia varmasti lähemmäs sata kertaa. Lisäksi vuosikymmeneen mahtuu maksullista seksiä ympäri maailmaa lukuisten naisten kanssa. Nyt olen rahoittunut ja etsin naista vakavalla mielellä. Onko kuitenin välttämätöntä tulevan naiseni saada tietää hurjista vuosistani? Itse näkisin järkevimpänä pitää nämä asiat visusti salassa. Menneet ovat menneitä. En itsekään vaadi naiselta tietoa, kuinka monen kanssa hän on elämänsä aikana muhinoinut.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalosi on täydellisenä mulkkyna jäädä ikuisesti yksin. Onnea loppuelämällesi.

Vierailija
2/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhä edelleen surkea trolli. Eikö se mene ikinä jakeluun, aikuiselle naiselle?

Nämä ovat muutenkin niin tuhottoman tylsiä, että pää hajoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista asioista tietenkään heti aluksi tarvitse puhua. Itse kuitenkin pidemmässä suhteessa olettaisin ettei kumppanini pidä isoa osaa elämästään "visusti salassa". Ei niin että jokaista yksityiskohtaa tarvitsisi kertoa.

Vierailija
4/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yhä edelleen surkea trolli. Eikö se mene ikinä jakeluun, aikuiselle naiselle?

Mikä ajatuksenlukija kuvittelet olevasi. Ei tämä mikään trolli ollut vaan aidosti kyselen.

M 38

Vierailija
5/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit naisen, jota villit vuotesi eivät haittaa, tai naisen, joka ei halua tietää.

Itse en ole ikinä kysynyt enkä halunnut tietää enkä kuulla exieni tai nykyisen aviomieheni entisistä, tai monenko kanssa on ollut sängyssä. Enkä itsekään ole kertonut. Mitä väliä niillä, menneitä.

Ja pidän mielummin vaikka väärän mielikuvani, että miehelläni olisi ollut esim 5 naista, kuin kuulisin totuuden, jos se olisi 50 tai yli.

Vierailija
6/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit naisen, jota villit vuotesi eivät haittaa, tai naisen, joka ei halua tietää.

Itse en ole ikinä kysynyt enkä halunnut tietää enkä kuulla exieni tai nykyisen aviomieheni entisistä, tai monenko kanssa on ollut sängyssä. Enkä itsekään ole kertonut. Mitä väliä niillä, menneitä.

Ja pidän mielummin vaikka väärän mielikuvani, että miehelläni olisi ollut esim 5 naista, kuin kuulisin totuuden, jos se olisi 50 tai yli.

Entäs sitten kun totuus paljastuu ?Saat vaikka tuosta saastapesäkkeestä taudin.

Vierailija
7/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kertonut menneisyydestäni. Välillä tulee hirveä morkkis, koska kumppanini on maailman herttaisin, aidoin ja rehellisin ihminen ja hänen menneisyytensä vaikuttaa melko tahrattomalta. Mutta toisaalta menneisyys on mennyttä ja miten ihmeessä ja miksi alkaisin siitä hänelle kertoilemaan. Itsepä olen soppani keittänyt ja saan siitä yksin kärsiä, näin ajattelen minä.

Vierailija
8/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ajatuksenlukija kuvittelet olevasi. Ei tämä mikään trolli ollut vaan aidosti kyselen.

M 38

:DDDDDDD luulet vielä kaiken lisäksi tuovasi jotain uskottavuutta trolleihisi tuolla iänikuisella M *tähän joku ikä*-jutullasi :DD

Vierailija
9/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. Kerro. Mitään.

Lyö leikiksi. Esitä ironialla neitsyttä ja käännä puhe aina takaisin naiseesi ja kuinka paljon rakastat. Ei mitään vaihtareita jos hän puhuu omista eksistään.

Kun vakiinnuin yritin olla kysyttäessä rehellinen historiastani. Se ei toiminut. Nykyiselle en koskaan puhu mitään juoksuvuosista.

Kun nainen kyselee existä, oikeasti hän haluaa kuulla että rakastat häntä.

T: Entinen pelimies

Vierailija
10/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tärkeintä on, että olet rahoittunut eli massia riittää.

Vierailija
11/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuralainen kannattaa hakea niistä samanalan ammattilaisista. Huoralle varmaan on ihan sama missä viemäreissä olet kaluasi uitellut.

Vierailija
12/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No taudin voi saada vaikka olis ollut vain viiden kanssa, joista vain yksi ilman kumia. Itsellenikin kävi niin, huono tuuri.

Vierailija
13/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin arvostan kokemusta. JOs mies on pannut noinkin monen kanssa hän varmasti hallitsee käsittelyni hyvin.

Vierailija
14/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin naiset ei huomais mitä oot miehiäs ilman että erikseen kerrot :D

15/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa hänelle kausikortti sukupuolitautipoliklinikalle. 

Vierailija
16/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä. Kerro. Mitään.

Lyö leikiksi. Esitä ironialla neitsyttä ja käännä puhe aina takaisin naiseesi ja kuinka paljon rakastat. Ei mitään vaihtareita jos hän puhuu omista eksistään.

Kun vakiinnuin yritin olla kysyttäessä rehellinen historiastani. Se ei toiminut. Nykyiselle en koskaan puhu mitään juoksuvuosista.

Kyllä sinä mokaat tämänkin suhteesi.Kumppanillasi on jo vahva epäilys totuudesta. Odottaa vaan viimestä näyttöä. Tuttavadi sen ratkaisevan puuttuvan palan antaa.

Vierailija
17/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin naiset ei huomais mitä oot miehiäs ilman että erikseen kerrot :D

Tämä . Kyllä nämä mieslutkat erottaa jo päältä päin.

Vierailija
18/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelet samanlaisen naisen kanssa tietenkin, niin ei haittaa.

Vierailija
19/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä. Kerro. Mitään.

Kyllä sinä mokaat tämänkin suhteesi.Kumppanillasi on jo vahva epäilys totuudesta. Odottaa vaan viimestä näyttöä. Tuttavadi sen ratkaisevan puuttuvan palan antaa.

14 vuotta ja 2 lasta, joten sitä odotellesss :D

Ja kyllä se mun maineesta jotain tiesi jo alussa. Se ei ole pointti vaan se ettei niistä ole hyvä kertoa oikeastaan ikinä.

Vierailija
20/42 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin kuin naiset. Kerrot asiasta hieman ohimennen ylimalkaisesti mutta vähättelet ja kaunistelet asiaa merkittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan