Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Möykkääjät kerros- ja rivitalossa -Onko Turku poikkeustapaus?

Karamelli
07.09.2020 |

Aloin miettimään, että olen asunut Turussa liki 30 vuotta ja niistä noin 12 vuotta eri kerros- ja rivitalossa, joissa jokaisessa on ollut yöllä metelöijiä.

Milloin mitäkin meteliä. Välillä on astiat ja taulut helisseet kun esim. alakerrassa on ilmeisesti hypitty musiikin tahtiin kello 4 aikaan yöllä. Toisaalla alkoi yöllä kahden jälkeen ilmeisesti jonkinlaiset painit. Yhdessä alkoi pianonsoiton harjoittelu yleensä sunnuntai-iltaisin kymmenen jälkeen jne.

Olen asunut myös muualla Suomessa ja ulkomailla, mutta en ole vastaavaan törmännyt.

Oletteko törmänneet vastaavaan?

Olemme harkinneet muuttamista kerros- tai rivitaloon, mutta pelottaa jos meno on tällaista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt möykkääviin naapureihin pk-seudulla ja Ruotsissa. Useimmiten kyseessä ollut nuoret tai päihdeongelmaiset, joskus toki muitakin. Mutta nuoret on pitäneet eniten bileitä ja päihdeongelmaiset ryyppäjäisiä ja tappeluita.

Suurin osa naapureista ollut tavallisia, eli ääniä kuuluu, mutta kohtuudella, esim myöhään kestäviä juhlia ehkä kerran vuodessa jos sitäkään. Hiljaisimmat olleet sellaisia että olisi voinut luulla asunnon olevan tyhjä.

Vierailija
2/3 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Turussa on todella paljon opiskelijoita. Se varmaan selittää jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat ramppaavat yötämyöten parvekkeilla ja hakkaavat parvekkeidensa ovia tai jos parveketta ei ole, juoksevat pihalle tupakoimaan. Jatkuva ovien kolina ja askelten töminä rappukäytävässä. Ja tietysti hajuhaitta. Sama rumba kaupungista riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän