Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen punttisali kortin käyttäminen?

Vierailija
18.10.2013 |

Läheiseltäsi jää punttisalin kertakortista käyttämättä käyntejä. Tietääkseni kortin lainaaminen tai toiselle luovuttaminen on vastoin sääntöjä? Vai onko? Uskaltaisitko kuitenkin käyttää nuo kerrat etteivät mene hukkaan? (saat kortin ilmaiseksi käyttöön)Vaihtoehtona tietenkin olisi ostaa itselle, omalla nimellä samanlainen kertakortti (ja maksaa se itse). Ja olla välittämättä toisen hukkaan menevästä kortista.. Isot on taas murheet ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suurimmalla osalla saleista vastoin sääntöjä, todennäköisesti kaikilla. Sarjakortti on henkilökohtainen. Hesarissa oli just juttu jostain salista, joka tämän säännön rikkomisen yleisyyden takia lisäsi kulunvalvontaansa sormenjälkitunnistuksen.

Ai mä vai? En käyttäisi missään nimessä. Joku muu todennäköisesti käyttäisi. Musta se on väärin, eikä mun itserakkauteni salli mun rikkovan omia moraalikäsityksiäni vastaan. Joutuisi luvittamaan itselleen ihan liikaa tai vaihtoehtoisesti tunnustamaan, että en olekaan niin ässä kuin olen tähän asti kuvitellut. Ei pysty joustamaan ;)

Vierailija
2/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt jopa miehen kortilla salilla :)

Ja ihan kävi salin omistajallekin, koska vuorot oli jo maksettu, hänelle kävi, että minä käytin ne.

Sai sitten uuden asiakkaan sitä kautta, koska jatkoin salilla kulkemista.

Jos olisi kieltänyt, ei olisi mieskään enää uusinut korttiaan ja minä en olisi alkanut käymään siellä.

Mutta tämä onkin ihan erikoisen hyvä sali ja omistaja huippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kk kortti on eriasia kuin kertakäynti- tai sarjakortti. en usko että on rikos.

muista että hassunnäköisesti(kaan) pukeutuvia treenaajia ei sitten saa salakuvata!

Vierailija
4/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon sellainen, että jos kiinni jäämättä voin jotain hyödyntää, yleensä teen niin. Ja salihan on kuitenkin tuosta saanut tuloa, eli ei ole edes yhtä paha, kuin vaikka pummiajo ratikalla. 

Vierailija
5/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla jossa käyn, saa korttinsa luovuttaa/myydä jollekin toiselle. Tämä asia pitää vaan setviä respassa, että tämä jolle kortin luovuttaa, saa ihan oman kortin omalla nimellään. Jokusen euron tästä ottavat "siirtomaksua".

Vierailija
6/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noilla kertakorteilla yleensä saa joku muukin käydä, jollei sit ole niin että se on ostettu esim. opiskelijahinnalla ja se toinen ei ole opiskelija... Omalla salilla oli kk-kortit ja kuva tallennettuna tietokoneelle (eli aina kun tulit salille ja näytit korttia, ne respan tyypit näki kuvan ruudulta ja pystyi katsomaan, onko oikea tyyppi kyseessä) ja silloin ei oikein voisi käyttää kenenkään muun korttia.

Vierailija
7/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakortista on maksettu ihan normi hinta. Vaikka itse ostettuna saisinkin siihen pikku alen opiskelijana :) Punttiksella ei ole sormenjälki, kuva tallenteita eikä muita hienouksia, ihan tuppukylän punttis. Näistä rohkaistuneena oma moraalini sallii ystäväni kertakortin käytön loppuun. Kiitos teille jotka jaksoitte kommentoida :)

Vierailija
8/8 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se kielto koske lähinnä sellaisia tapauksia, joissa joku maksaa kk-maksua ja saa käydä salilla niin paljon kuin tahtoo ilman erillistä maksua. Sarjakortti, varsinkin jos ihan normaaliin hintaan ostettu, ei mitään jäsen-tms. alennuksia, on ihan eri juttu, ei siinä huijata keneltäkään rahaa, jos käyttämättömät kerrat antaa toiselle.

Tosin ymmärrän, että sarjakortissakin rajoituksia voi olla, koska useinhan nuo sarjakortit ovat halvempia kuin kertamaksut, ja jos sarjakorttia käyttää moni ihminen, niin onhan se vähän huijausta. Mutta sinun tapauksessasi asia on varmasti sille salinpitäjällekin ihan ok.