Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

romanttinen viikonloppu

Vierailija
18.10.2013 |

Ajattelin tänään näin viikonlopun aluksi viettää laatuaikaa vaimon kanssa romanttisissa merkeissä ja pistin mailia, että kotona nähdään ja makuuhuoneen puolella. Hän vastasi, että jää kaupungille shoppailemaan. No sinne jääköön, mä menen oluelle.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 11:01"]

No nyt kaikki tajusi ihan väärin, niinkuin täällä on tapana. Tottakai olisin ehtinyt laittaa pientä naposteltavaa ja viestissäni mainitsin, että lähi-Alkosta saa kuohuviiniä jäähdytettynä. Tarjottu, mikä annettu.

T. ap

[/quote]

Hahaaaa, palajastui heti trolliksi

Kuka mies käyttää naposteltava sanaa :D

Kyllästynyt av-mamma yrittää keksiä taas provoja. Älä lankea naisen sanamuotoihin, jos leikit olevasi mies

Vierailija
22/25 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä harrastan seksiä ziljoona kertaa mieluummin kuin shoppailen...

T.Aviovaimo 39v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:08"]

T.Aviovaimo 39v

[/quote]

Mulla kyllä riippuu vähän miehestä. En nyt jokaiselle ihan persettä jaa mieluummin kuin shoppailen.

Mutta meitä on moneksi. Toiset on jalat levällään pillua antamassa kaikille, kun koko ajan kutittaa. Toiset haluaa mieheltäkin vähän laatua.

Vierailija
24/25 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:08"]

T.Aviovaimo 39v

[/quote]Ja teillä on ongelmana se, että jos joskus sattuukin niin, että tarvitset jotain kaupasta, mies ei enää annakaan? Miksei? Onko sinussa jotain vikana?

Vierailija
25/25 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 10:53"]

Voi ei :D ei varmaan kovin monen naisen mielestä romanttinen viikonloppu tarkoita samaa kuin seksiä heti töiden jälkeen. Viestin ainakin olisit voinut muotoilla toisin, kirjoittaa vaikka, että vaimoa odottaa yllätys kotona tms. 

[/quote]

Joo, mun mies olisi lähtenyt siitä että koti odottaa siivottuna kun minä tulen kotiin. Ehkä laittaisimme ruokaa yhdessä / tai mies tekisi valmiiksi. Sitten vähän viiniä, sohvalla lököilyä ja eiköhän tuo päättyisi pedin puolelle:) Aamulla sitten toinen kerta ja rauhallinen aamiainen jollain spesiaaliherkulla. Mun mies hallitse hemmottelun vielä lähes 20 vuoden jälkeenkin....

[/quote]

Nimenomaan näin se pitää hoitaa. Koti siistiksi, se kliseinen roskapussi roskiin, hyvää ruokaa, viiniä, leffa tms. kotisohvalla. Saanti on varmaa.

[/quote]

Minä harrastan seksiä koska HALUAN sitä. En ymmärrä naisia joilta se pitää jotenkin "ansaita"... Eikö niillä ole seksihaluja ollenkaan?

[/quote]

Ei tarvitse ansaita mutta ilahduttaahan se aina kun toinen hellii ja huomioi. Meillä on seksiä usein riippumatta siitä onko se roskapussi viety tai ei. Mutta jos ap haluaa panostaa erityisesti vaimon huomioimiseen eikä yleensä itsenäisesti tee asioita niin niillä on varmasti positiivinen vaikutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi