Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen alemmuuskompleksia

Vierailija
18.10.2013 |

Tunnen alemmuuskompleksia kun kaikki muut menestyy elämässä. Minulla on kyllä työpaikka (huono palkka) ja ihan kiva koti (velkaa rutosti), aviomies (suhde kuralla), mutta on minulla sentään aivan ihana lapsi.

No, joka tapauksessa vanhat ja uudet kaverini porskuttaa elämässä eteenpäin huipulla. Vanhoista kavereista minulla on 5 julkkista (ei mitään turhia, vaan menestyviä), 2 kaveria työskentelee johtajina.

Tunnen itseni näiden rinnalla täys 0:ksi. Olen iloinen että nämä tyypit ovat menestyneet elämässä, mutta miksi musta tuntuu oma elämäni niin mitättömältä? En ole mitenkään erityisen kunnianhimoinen, mutta haluaisin kuitenkin saavuttaa jotain omassa elämässä. >Pitäisiköhän minun alkaa vielä opiskelemaan jotta saisin muutosta elämään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen alemmuutta/ minulla on alemmuuskompleksi. Kompleksia ei voi tuntea.

Vierailija
2/4 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se itsesi vertailu muihin niin pääset mokomasta tunteesta. Ja jos joku asia elämässäsi silti ei ole tyydyttävä, vaikka et vertailekaan toisiin, niin muuta se jos vaan mahdollista (esim. työpaikkaa voi usein vaihtaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vaan haluat elämäsi pilata. Minä en vaivautuisi tuollaiseen alemmuuteen. Minä riitän itselleni ja muille ja olen onnellinen.

Vierailija
4/4 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no, jos haluaa jotain saavuttaa on se eteen tehtävä töitä (= kunnianhimoinen). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan