Inhoaako joku myuukin noita tuubihuiveja?
Varsinkin sellaisia jättikokoisia, jotka väyttää että on joku sängynpeitto kiedottu moneen kertaan kaulan ympärille. Joku nyppyinen harmaa jättiriepu. Pisteenä i:n päälle takin huppu tönköttämässä tuubin alta.. hyi!
Kommentit (26)
Itse pidän tuubihuiveista. Paljon kätevämpiä käytössä kuin perinteiset pitkänmalliset huivit.
Ei tarvi tehdä mitään haukkumisketjua, kysyn vain tykkääkö kaikki mut niistä, koska kaikilla niitä näkee (vihreän parkatakin lisäksi) Itse en tykkää kummastakaan, enkä ymmärrä miksi kaikki haluavat näyttää samanlaisilta... t.ap
Tykkään ja inhoan. Minulla on pari tuubihuivia, joista toisen olen neulonut itse. Se on talvipäivien pelastus paksuudessaan, siihen voi kietoutua suunnilleen nenänpäätään myöten. Toinen on ohuempi kankainen huivi, joka sopii syystakin kanssa.
Mutta niitä "pikkuisen liian pitkiä ja kapeita" tuubihuiveja en ymmärrä. Mitä se huivi lämmittää siinä hartioiden ympäri kiedottuna kun kaula jää paljaaksi? (totta kai joku tykkää tästäkin, mutta minun henkilökohtaisesti täytyy pitää jotain kaulahuivia jo todella aikaisin syksyllä, muuten kaula paleltuu).
Kyllä, varsinkin jos ne on tökerösti väkerretty omin pikku kätösin jostain järkyn värisestä moninkertaisesta 7 veljestä -langasta liian pienillä puikoilla.
en inhoa. miksi niitäkin pitäisi inhota?
näppäriä ovat paremman laatuiset ja muotoiset
no en inhoa mutta en juuri käytäkään koska minulla ei ole hoikkaa kaulaa :D oikeasti, punkerot, katsokaa miltä näytätte tuubin kanssa. michelin-ukolta!
Tykkään tuubihuiveista! Pitää vaan löytää oikeanlainen, että asettuu nätisti eikä siihen meinaa tukehtua tai kuristua :) Ja mulla ei oo vihreetä parkaa.. meinas olla vihree takki kyllä, mutta vaihtuikin violettiin.. ;)
Ap:lle kivaa viikonloppua! :)
Inhoan kaikkia saunapyyhkeen tai hirttosilmukan mallisia huiveja ihmisten kaulassa.
Se kaksinkerroin taitettu ja sitten läpivedetty näyttää ihan isolta saunapyyhkeeltä. Tuubihuiveista tulee jo katsellessa tukahduttava olo, kun huivin karvat työntyvät kurkkuun. Sitten vielä se hirttosilmukka eli kamalan ohut huivi, joka on kaksinkerroin taitettu ja sitten läpivedetty. Telkkarissa esim. urheilutoimittaja Kunnas jälkihiessä ja muutama muu.
Sopivankokoinen ja kauniisti solmittu huivi on kaunis.
Inhoan. En kylläkään muiden päällä, vaan itselläni. Tuubihuivit tuntuvat aina väärän kokoisilta, joko jäävät liian löysälle tai sitten jos kiertää vielä kerran niin kuristuu. Monet niitä näkyvät pitävän löysällä, minua se ei lämmitä tarpeeksi. Käytän mieluummin tavallisia huiveja, muuta saa tietty käyttää tuubeja jos kerran tykkäävät.
Mulla ei ole tuubihuivia, mutta tykkään isoista huiveista, koska ne lämmittää. Mun mielestä se lämmittäminen on huivin tärkein funktio.
Tykkään. Pidän muhkean näköisistä huiveista. Mutta sen huivin täytyy tosiaan olla sopivan kokoinen, että se suojaa kaulaa muttei kiristä.
Mä tykkään tuubihuiveista. Varmaan joku inhoaa niitä?
En tiedä onko tuubeja vai ei, mutta miksi huivimuoti on sellaista kuin olisi kiedottu joku päiväpeitto tai torkkuhuopa "mytyksi" kaulaan vaikka muu vaatetus kevyehkö, ja käännetty logo tai merkki niin että muut näkevät sen olevan kallis huivi.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 09:53"]
Ei tarvi tehdä mitään haukkumisketjua, kysyn vain tykkääkö kaikki mut niistä, koska kaikilla niitä näkee (vihreän parkatakin lisäksi) Itse en tykkää kummastakaan, enkä ymmärrä miksi kaikki haluavat näyttää samanlaisilta... t.ap
[/quote]
Siksi koska olemme Suomessa, täällä on oltava suomisopuli, ja matkittava ja seurattava kaikkia suomisopulibloggaajia. Siksi 90% näyttää samalta.
Hänellä (kuvassa) on kaunein tuubihuivi minkä olen koskaan nähnyt, on muuten kaunein ja trendikkäin bloggaaja ever! :-)
http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/725/2013/03/tuubihuivi.jpg
Kukin tyylillään. Taidanpa itse olla wt-aatelia sillä käytän kauluria :)
Vaatekappaleet ei herätä minussa sen suurempia intohimoja.
Kuka sinut pakotta tuubihuivia tai mtn huivia tai ylipäätään mtn käyttämään? Miten voi inhota toisten vaatteita?
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 09:53"]
[/quote]
Ihme kysymys tykkääkö jos kerran kaikilla niitä näet. Mitä väliä toisen huivi? Ja kun kerran olet tehnyt noinkin nerokkaan havainnon niin ehkä vitsit pinnistää ja tehdä päätelmän: juu kyllä todella moni tykkää koska kerran todella moni käyttää.
No eipä ole tullut mieleen inhota niitä(kin).
Nyt pitkä ketju siitä miten kauheita ne huivit on ja miten niiden käyttäjät on wt-aatelia. Ja sitten yökötellään oikein porukassa, näin saadaan tämäkin perjantai sujumaan mukavassa hengessä.