Olen ihmetellyt, että miksi meistä ei ole koskaan tehty lastensuojeluilmoitusta
syytä olisi ollut... Mutta silti olen kyllä ollut ihan hyvä äiti, ehdottomasti paras lapselleni.
Kommentit (8)
Voithan itse tehdä sen ilmoituksen.
Teillä on varmaan paljon tuttuja ja sukulaisia. Harva uskaltaa käydä isoa porukkaa vastaan. Mieluiten kiusataan niillä ilmoituksilla niitä, joita pidetään heikkoina.
No...
lapsi ei ole syönyt kasvikunnan tuotteita varmaan 12 vuoteen - lukuunottamatta perunaa ja viljaa, ja kaakaopuusta lähtöisin olevaa tuotetta
oon ollut ihan lärvikännissä, kun olen ollut lapsesta vastuussa
ollaan muutettu tooosi monta kertaa
ollaan joskus asuttu noin 15-neliöisessä asunnossa
lapsi oli 13-vuotiaana melkein 2 viikkoa yksin kotona
Käänny rohkeasti paikkakuntasi sosiaalitoimen puoleen, jos koet että tarvitset apua. Uskon, että sitä kautta voitte yhdessä löytää ratkaisuja arkea helpottamaan. Selvästi tämä painaa sinua koska kirjoitit tänne. Oma ja lapsesi elämä kevenee - elämähän on tarkoitettu elämistä, ei murehtimista varten! Aurinkoista syksyä ja rohkeutta - joskus on päätettävä tehdä jättiloikka!
Ei tää kyllä paina minua ollenkaan, joskus vain ihmetellyt, että miksi toisilta otetaan lapset pois ja tehdään ilmoituksia jos vaikka mistä ja minulle ei kukaan ole koskaan sanonut mitään. Olen hyvä äiti, vaikka jotkut tekemäni asiat eivät vaikuta siltä.
Syytä olisi ollut, mutta silti olet hyvä äiti. Kuulostaa hieman ristiriitaiselta.