Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku laittanut kamerat kotiinsa ja sitten suoraa lähetystä nettiin?

Vierailija
07.09.2020 |

Ajattelin vaan kun on tuo Big Brother niin suosittu ohjelma, että onko mahdollista seurata jonkun perheen elämää netistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksaisi katsoa tavallisen tylsän perheen elämää. Eri juttu jos perheessä olisi mielenterveysjuttuja ja draamaa ja riitaa. Viikonloppuisin viina virtaisi ja olisi mustaa silmää.

Vierailija
2/9 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaan kyllä kotiani mutta vaan siksi että nään mitä koirat puuhailee päivän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jaksaisi katsoa tavallisen tylsän perheen elämää. Eri juttu jos perheessä olisi mielenterveysjuttuja ja draamaa ja riitaa. Viikonloppuisin viina virtaisi ja olisi mustaa silmää.

Kyllä minä ainakin mielelläni tuijotan pimeän aikaan taloihin sisälle, kun ovat jättäneet verhot auki ja valot on päällä. Eivät näe minua, mutta minä näen heidät, pieni kurkkaus toisten elämään on aina mielenkiintoinen, vaikkei mitään jännää tapahtuisikaan.

Vierailija
4/9 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo twitchin striimaaminen ole vähän sellaista: katsotaan vaikka kun joku kokkaa tai siivoaa.

Vierailija
5/9 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamera on päällä aina kun runkkaan

Vierailija
6/9 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin mielelläni tuijotan pimeän aikaan taloihin sisälle, kun ovat jättäneet verhot auki ja valot on päällä. Eivät näe minua, mutta minä näen heidät, pieni kurkkaus toisten elämään on aina mielenkiintoinen, vaikkei mitään jännää tapahtuisikaan.

Liika uteliaisuus saattaa olla toisinaan vaarallista ja maksaa hengen. Ei ehkä kannattaisi olla tollanen kyylä nimittäin voi olla että siitä seurauksena ylimääräinen reikä keskellä otsaa.

Vierailija
7/9 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo twitchin striimaaminen ole vähän sellaista: katsotaan vaikka kun joku kokkaa tai siivoaa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-uutiset-selvitti-helsingin-on-h…

liittyykö tuohon jotenkin?

Vierailija
8/9 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-9498932

mitä tuo voi olla?

Vierailija
9/9 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-9498932

mitä tuo voi olla?

"...paljastui samalla, että viraston kymmenen työntekijää on vienyt työhön kuulumattomia laitteita koteihinsa.

– Heillä on ollut hallussaan töihin kuulumattomia koneita ja laitteita. Ne ovat televisioita, kameroita, kaiuttimia ja sen tyyppisiä laitteita, opetustoimenjohtaja Liisa Pohjolainen tarkentaa Ylelle.

– Laitteita on myös palautettu takaisin meille. Ne paljastuivat tässä inventointiprosessissa.

Paljonko laitteita on?

– Tässä prosessissa on kymmenen työntekijää ja laitteita on vaihdellen eri henkilöillä. Puhutaan tuhansien eurojen rahasummasta.

– En osaa tarkalleen sanoa minkä verran laitteita kenelläkin on ja minkä verran laitteita on yhteensä, enkä osaa sanoa onko niitä kymmeniä, mutta on niitä reilusti yli kymmenen. Ehkä ennemmin kymmeniä kuin todella vähän, Pohjolainen päättelee."