Mitä tämä on? Veriviiru limanarussa ja kauhea oviskipu?
kolme vuotta. kuukautiset loppui noi. viikko sitten tms. eilen oikeanpuoleinen munasarja oli todella kipeä ja sitä särki pitkään ja monta kertaa. sitten se meni ohi.tänään emättimestä tuli piiiiiiitkä venyvät limanaru jonka sisällä oli verinen yhtä pitkä viiva. mitä se oli? mitä tämä meinaa? tälläistä ei ole ollut ennen.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 00:58"]Venyttelin sitä narua hetken ja pyyhin paperiin ja päätin kysyä täältä mitä se oli. Ap.[/quote]
Mä oikeesti kuolen täällä nauruun :D :D Mä en kestä :D
mitä mä taas menin lukemaan!!!!!!!! XD
Täh??
Kaikki lääkkeet ottamatta?
Ja relaa vähän jos siis on tosiaan kyse jostain toiveesta tulla raskaaksi...
Käsittääkseni tuollainen pieni verenvuoto ovulaation yhteydessä on normaalia. Mulla ei ole kyllä ollut, mutta muistan jostain lukeneeni että sellaista voi olla.
Mitä tuo kolme vuotta tarkoittaa?
puuttuuko tuosta alusta pätkä. minulla on ollut hormonikierukka kolme vuotta käytössä. se luki viestin alussa. Ap.
En käytä muita lääkkeitä kuin sitä kierukkaa. Kuulostaako tämä liian sekavalta? mietin mitä se verinen limanaru on? se roikkui ulos kun kävin vessassa. sen jälkeen ei tullut muuta. se oli hyvin outoa. Ap.
Eikö kukaan tiedä mitä se oli? Sekstasimme maanantaina eikä se ollut spermaa. Eli sexi maanantaina, oviskipu keskiviikkona ja verilimanaru torstaina. Ap.
Limanaru oli pitkä, kirkas tosi venyvä naru jossa oli veriviiru ja se roikkui emättimestä. Ap.
Venyttelin sitä narua hetken ja pyyhin paperiin ja päätin kysyä täältä mitä se oli. Ap.
Venyttelin sitä narua hetken ja pyyhin paperiin ja päätin kysyä täältä mitä se oli. Ap.
Kuulostaa ihan ovulaatiolta. Eihän kierukka ovista estä vai.
utänään tuli vähän vaaleanruskeaa vuotoa ja loppu päivä kirkasta tavallista valkkista. Ap.