Mikä ala parhaiten turvassa koronalta?
Metalliala mielestäni. Isossa firmassa olen, alihankkijana, ja tuotanto pyörii koronasta huolimatta ja töitä on.
Kommentit (17)
Virustutkija tai rokotteen kehittäjä, melko suojattua työtä ja töitä riittää.
Terveydenhuolto. Ainakin itsellä töitä piisannut niin paljon kuin jaksaa painaa.
🇺🇦🇮🇱
Missä mielessä turvassa? Tartunnalta parhaiten turvassa on sellainen henkilö joka voi tehdä työtään kotoa käsin tapaamatta muita. Sen sijaan parasta työsuhdeturvaa koronan aikana nauttii etulinjassa oleva hoitohenkilökunta.
Minulla ei ole hetkauttanut mihinkään suuntaan.
t. kirjanpitäjä
Lastenhoitajille riittää nyt töitä, kun monien vanhempien täytyy saada flunssaisille lapsilleen hoitaja kotiin jotta pääsevät itse töihin.
Vierailija kirjoitti:
Taksikuski
???
Minä luokittaisin taksikuskin elämän nyt yhdeksi pahimmaksi koronauhkaksi mitä tiedän. Terveydenhuoltoalalla toimivien ohella.
Vierailija kirjoitti:
Missä mielessä turvassa? Tartunnalta parhaiten turvassa on sellainen henkilö joka voi tehdä työtään kotoa käsin tapaamatta muita. Sen sijaan parasta työsuhdeturvaa koronan aikana nauttii etulinjassa oleva hoitohenkilökunta.
...tuo-tan-to pyö-rii ko-ro-nas-ta huo-li-mat-ta ja töi-tä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksikuski
???
Minä luokittaisin taksikuskin elämän nyt yhdeksi pahimmaksi koronauhkaksi mitä tiedän. Terveydenhuoltoalalla toimivien ohella.
Mutta töitä heillä varmasti riittää.
Metallien kysyntä romahtaa aika nopeasti, jos metalleista valmistettavien tuotteiden kysyntä romahtaa. Eli turha kuvitella, että työpaikkasi olisi suojassa.
Kyllä näitä koodihommiakin on, kotona ollut koko ajan, oma työhuone kellarissa.