Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eija-Riitta Korhola. "onneksi emme ole muurautuneita"

Vierailija
17.10.2013 |

Onko Eija koskaanikinä milloinkaan antanut yhtään sellaista haastattelua, missä hän olisi puhunut mistään asiasta niiden oikeilla nimillä tai ylipäätään Puhunut oikeesti mistään?

Hän on ollut kaunis ja pitänyt myös siitä aina huolta, että on ollut huoneen kaunein nainen. Muistan kun hän kekkuloi hallitusneuvotteluissa jossain tiukassa hameessa ja saumasukissa, vaikka hänen edustamansa puolue ei silloin ollut edes neuvotteluissa mukana. Siitä ei oikein toiset (eli rumemmat) politiikot tykänneet.

Eeva-lehdessä on paljon kuvia Eijasta kumpparit jalassa ja villasukat jalassa järven rannalla, ja sitten poimitaan villikukkia ja ollaan seestyneitä ja nautitaan yksinäisyydestä mökillä. Takana on avioero ja uusiin vaaleihin pitää lähteä.

Uusiin vaaleihin mennään tietysti, koska "ei voi jättää tärkeää aloittamaansa työtä kesken". En ole ihan varma, etteikö Eija hommia pystyisi joku muu jatkamaan kuitenkaan.

Avioero on tosiasia ja sitä tällä kertaa käsitellään. Pari aikaisempaa annettua haastattelua meni ihan kiertelyksi ja "olen saanut rakastaa" -haahuiluksi.

Voisko nyt joku lukutaitoinen, medialukutaitoinen ja mua viisaampi ihminen, tai vaikkapa ammattitoimittaja kertoa mulle että mitä halvattua tarkoittaa "onneksi emme ole muurautuneita. meissä on huokoisuutta- tarkoittaa?

Ihan totta mulla menee yli ja sitten menee heti perään hermot tommoiseen ylimaaliseen lässytykseen ja arvuutteluun. Onko Eija itse tosiaan tarkastanut haastattelun tekstin ja hyväksynyt sen? Mitä kaikkea sitä pitää sitten venyä koulutetun ihmisen lärpättämään, että varmasti saa sen jatkopaikan sinne bryseliin?

Kun onhan siellä pryselissä työ kesken, mutta asunnossa on rauha ja voi keskittyä.

Olisi kiva jos Eijalta joskus saataisiin haastattelu, missä hän  EI poseraa möksällä täydessä kuvausmeikissä kumpparit jalassa, Ja vaikka jättäisi pois ne "usko on turvani"-lauselmat.

Kun mua on alkanut vuosien mittaan epäilyttämään, että Eijaa ei niinkään liikuta kansalaisten ja äänestäjien asia vaan lähinnä oma asia, oma naama, sen kauneus ja sen että kaikki huomaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko sinulle näistä aloituksista? Ihan samalla tyylillä kirjoitettu kuin tuo salolainen miljonääri -juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla