Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavista tuli miljonäärejä. Supercell.

Vierailija
17.10.2013 |

Olen suomalainen. Olen kateellinen. Pari tuttavaa on Supercellissä töissä ja nyt miljonäärejä. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh. good for them. hay day on kiva peli.

Vierailija
2/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuttavasti varmaan arvostavat Sinua kun retostelet asialla täällä... Itsellänikin on kolme hyvää ystävää ko. firmassa töissä ja olen vilpittömän iloinen heidän puolestaan, ilman kateuden häivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen Supercellin työntekijöitä ja voin vilpittömästi sanoa, että toivon heille pelkkää hyvää enkä ole kateellinen. En edes, vaikka itsellenikin tarjottiin sieltä töitä viime vuonna ja jos olisin mennyt, olisin itsekin kuitannut nyt ihan sievoisen summan. Elämä on :)

Vierailija
4/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko työntekijät jotain firman myynnistä? Minä oletin, että vain osakkeenomistajat (joita toki moni firmassa oli).

Vierailija
5/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:20"]

Saiko työntekijät jotain firman myynnistä? Minä oletin, että vain osakkeenomistajat (joita toki moni firmassa oli).

[/quote]

Nehän oli ilmeisesti kaikki.... toki tuskin kaikista tuli mitään miljonäärejä. mutta varmaan tonneja tuli.

Vierailija
6/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla työntekijöillä oli optio-oikeus, mutta miljoonia kuittasivat vaan omistajat. 

Vierailija
7/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tuttavia. Ei läheisiä, jotain vanhoja koulukavereita. Ja juu, kyllä on kateutta ilmassa. Ei voi mitään. Kadehdin myös lottovoittajia. Ja niitä, joilla on töitä. Ja niitä, joilla on terveet lapset. Ja niitä, joilla menee muutenkin hyvin.

Vierailija
8/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: muistaakseni sanoivat haastattelussa, että tuossa työpaikassa ei erotella tavallisia työntekijöitä pomoista tai osakkeenomistajista. Kaikki ovat osallistuneet tuloksen tekemiseen ja kaikki palkitaan.

Kateellisuudesta... Minusta on kyllä hassu ajatus, ettei yhtään saisi olla kateellinen. Ihan normaali tunnetila, jos yleensä ihminen on.

Vierailija
9/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:25"]

5: muistaakseni sanoivat haastattelussa, että tuossa työpaikassa ei erotella tavallisia työntekijöitä pomoista tai osakkeenomistajista. Kaikki ovat osallistuneet tuloksen tekemiseen ja kaikki palkitaan.

Kateellisuudesta... Minusta on kyllä hassu ajatus, ettei yhtään saisi olla kateellinen. Ihan normaali tunnetila, jos yleensä ihminen on.

[/quote]

Niinpä, olen varma että kaikki ovat joskus kateellisia jostakin, ainakin vähän. Vaikka nyt olisi itsellä rahaa ja kaikkea muutakin, niin vähintään vanhempana saattaa kadehtia hetken nuorempien nuoruutta.

Vierailija
10/18 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työntekijät ovat tosiaan osakkeenomistajia. Lisäksi saivat/saavat bonukset korvaamaan firman myynnistä johtuvaa mielipahaa. Kyllähän se epävarmuutta lisää, kun osake-enemmistö on nyt finanssifirmalla, jota kiinnostaa vain ja ainoastaan rahan takominen.

Kaikista ei tosiaan tullut miljonäärejä, mutta kyllä puhutaan useista kymmenistä tuhansista per henkilö, ihan asiakaspalveluhenkilöistä lähtien.

Vierailija
11/18 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kateudesta vihreä. Serkku on siellä :(

Vierailija
12/18 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu. Nyt sitten vaan alatte lyomaan kyseista firmaa lyttyyn, niinhan Nokiaakin alettiin Suomessa mollaamaan kun tuli menestysta.

Vierailija
13/18 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin yrittäjiä haukutaan ja lytätään, ja sitten kun joku menestyy niin kadehditaan. Perustakaa itse niitä yrityksiä, niin alatte kohdistaa huomionne omiin ja oman yrityksenne asioihin. Kateuskin helpottaa, kun kadehtimiseen ei riitä aikaa. Ja ymmärrätte myös, minkä verran työtä se menestyminen vaatii. Moni kadehtii vain sitä hyvää lopputulosta, ja jättää huomioimatta kaiken, mitä ennen siihen pääsemistä on pitänyt tehdä (riskinotto, kova työnteko vuosien ajan jne.).

Ajatelkaa ihmiset asioita kokonaisuuksina älkääkä poimiko rusinoita pullasta, niin kateellisuuskin helpottaa!

Vierailija
14/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasia summia nämä perus työntekijät tienasivat optioiden avulla?

Vierailija
15/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Se on jännä tunne kun yhtäkkiä omaisuus mitataan luottokortin miinustonnien sijaan kymmenissä miljoonissa. Meillä ei lähipiiristä kukaan tajua omaisuutemme arvoa emmekä sitä heille kerro. Jos joskus lehtijuttujen tai vastaavien kautta lähtee tieto leviämään ja lähipiiristä osaa happamoituu, olkoot sitten niin.

KUKAAN ei ole huomannut meissä mitään eroa sen jälkeen kun rikastuimme. Tämä on jo itsessään vakuus itselleni ettei minun tule häiriintyä jos lähipiirin käytös muuttuu sen jälkeen jos saavat joskus tietää.

Kyse ei ole Supercellistä.

Vierailija
16/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin löysää duunia jollakin pk-pohjalla ja isot liksatkin.

Ärsyttää.

Vierailija
17/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:56"]

Helvetin löysää duunia jollakin pk-pohjalla ja isot liksatkin.

Ärsyttää.

[/quote]

No mikset tee samaa?

Vierailija
18/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko Turusta? Ne kaksi suurinta omistajaahan on turkulaisia ja tekivät lähes 200 miljoonan euron tilit ja vielä jäi osakkeita paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän