Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet pariskunnasta, jossa nainen on todella kaunis ja hyväkroppainen mutta mies on vähän elähtäneen oloinen?

Vierailija
07.09.2020 |

Lähinnä nyt mietin, millaisia stereotypioita mahtaa ihmisille tulla mieleen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastavat toisiaan

Vierailija
2/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on tuhonnut miehensä henkisesti, mikä on johtanut fyysisenkin puolen rapistumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miks toisista pareista pitäis mitää pahemmin ajatella. Eipä ole mun asiani kenen kanssa kukin on.

Vierailija
4/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
5/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kaunis luonne tai paljon rahaa.

Vierailija
6/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mutta voin kertoa, että sinua pidän typeränä ihmisenä.

Vierailija
7/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina hienoa kun näen pariskunnan joka ei ensimmäiseltä vaikutelmalta ole ihan sellainen normaali mätsi. Silloin mietin aina että kyse on oikeasti rakkaudesta ja siitä että ovat löytäneet toisessa sen sielunkumppanin.

Muistan jo opiskeluajoilta ryhmämme komeimman pojan jolla oli ulkoisesti aika vaatimattoman oloinen tyttöystävä. Mutta olivat molemmat todella mukavia ja sydämellisiä ihmisiä enkä lainkaan ihmettele että olivat yhdessä. Sopivat todella hyvin yhteen.

Vierailija
8/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Mutta jos ajattelisin: ovat menneet naimisiin nuorena. Molemmat vanhenneet sittemmin. Naista on puraissut kuntoilukärpänen, mutta mies ei ole niinkään innostunut kuntoilusta. Mies käyttää ehkä vapaa-aikansa johonkin muuhun, ja sen ei tarvitse olla mikään sinänsä epäterveellinen harrastus kuten kaljan juonti. Ehkä mies soittaa jotain soitinta, pelaa shakkia, mitä nyt vaan jossa ei kroppa liiku.

Vierailija
9/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, mutta voin kertoa, että sinua pidän typeränä ihmisenä.

Miksi muuten käyt mielipidepalstalla, kun sulla ei ole mielipiteitä, paitsi haukkumassa aloitusten tekijöitä?

Vierailija
10/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 12- v vanhempi mies, joka on lihonut ja polttaa, ei liiku. Elämän tavat näkyvät ja mies harmaantunut, iso kaljamaha etc.

Minä taas rakastan terveellisiä elämäntapoja, syön terveellisesti, liikun, nukun riittävästi, en polta tai juo, olen hoikka ja timmi (runsas vuosien säännöllinen liikunta)

Mieheni on todella ihana aviomies. Viihdymme yhdessä valtavan hyvin, luonteemme ja arvomme menevät yksiin. Mies saa minut joka päivä nauramaan, ja on älykästä seuraa. Mies on mitä ihanin kumppani. Todella rakastava ja huomioiva.

Meidän rakkaus ei perustu ulkonäköön vaan luonteiden yhteensopivuuteen. Tosin mies kyllä pitää minua hyvinkin kauniina ja viehättävänä. Joka päivä kehuu ulkonäköäni. Mikä minulle on tärkeää, ei muiden mielipiteet.

Vierailija
11/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena molemmat osapuolet ovat saattaneet olla hoikkia, urheilullisia ym. mutta ikä, sairaus, laiskuus jne. on tehnyt tepposet. Itse olen edelleen hoikka 50-vuotias, mutta mieheni on lihonnut. Rakkaus, samanlainen arvomaailma ja yhteiset mielenkiinnon kohteet pitävät meidät yhdessä. Ei se ulkonäkö merkkaa oikeastaan mitään enää tässä iässä.

Vierailija
12/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaan: "onpa epäsuhtainen pari. ehkä menneet yhteen jo nuorena, muuten ei voi ymmärtää. tai sitten miehellä on jotain muuta, miksi nainen haluaa olla yhdessä".

Vierailija
13/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä ajattelen ,en yhtään mitään ! Jokainen meistä on ihminen ja ainutlaatuinen sellainen ! Mutta ihmettelen suuresti näin typeriä kysymyksiä !! 

Vierailija
14/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuore pari. Nainen on anorektinen tai 200kg ihmisraunio vuoden sisällä.

Vierailija
15/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että miehet nyt vaan ovat tuollaisia surkeita, pian e-hyvännäköisiä  olentoja ja naiset taas luonnostaan kaikki upeita, joiden kukoistus se vaan lisääntyy vuosien myötä.

Niin se vaan on.

Vierailija
16/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miks toisista pareista pitäis mitää pahemmin ajatella. Eipä ole mun asiani kenen kanssa kukin on.

Tämä.

Vierailija
17/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää naisen puolesta

Vierailija
18/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En kyttää pakkomielteisesti vastaantulevia pareja analysoiden heidän motiivejaan olla yhdessä. Sori.

Vierailija
19/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi hyväksyä sellaista.

Sehän on luonnotonta ja epänormaalia!

Vierailija
20/25 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että nainen on meikattu, mies ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi