Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yves Rocherin kosmetiikasta kokemuksia?

Vierailija
17.10.2013 |

Käytin sitä paljon nuorempana mutta viime vuosiksi se on jäänyt unholaan. Millaisia tuotteet ovat nykyään? Onko laatu millaista?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. omia lemppareita ainakin suihkugeelit, väritön huultenrajauskynä, sexy pulp ripsari. sitten sellanen keltasessa pakkauksessa oleva kuivan ihon kasvojen puhdistusgeeli on ihan huippu! 

Vierailija
22/31 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 22:47"]

Yr:n meikkivoiteet kyllä tarkoitettu jollekin etelä-eurooppalaiselle tummaihoiselle tyypille. Ikinä en ole löytänyt tarpeeksi vaaleaa sävyä. Sama pätee puutereihin. Mistä saa Avonin kosmetiikkaa?

[/quote]

Jaa, kyllä ainakin Couleurs Naturesta löytyy keskivertosuomalaisille sopivia sävyjä, ihan kalpeimmille ei kyllä. Minulle ne vaaleimmat sävyt on ihan liian vaaleita vaikka tavallinen maantienvärinen suomalainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän niiden saippuoita, suihkugeelejä ja deodorantteja. Meikit ovat perushalpisluokkaa, eli jos on varaa ostaa kunnollisia meikkejä älä vaivaudu. Huulikiillot ja huulipunat ovat mielestäni niillä ok. Ilmaislahjat minua usein kiinnostavat niitä varsinaisia tuotteita enemmän =D

Vierailija
24/31 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vanhempi nainen joka on tyytyväisenä käyttänyt Yves Rocherin tuotteita vuosikausia. Etenkin nämä luonnonkosmetiikkasarjan tuotteet joita nykyisin saa edullisesti netistä ovat iholle todella helliä ja auttavat hieman vuosirenkaita saaneet kasvonikin melkoisen paljon kauniimmiksi kuin herättyä voisi kuvitella. Suosittelen!

Vierailija
25/31 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesunesteet ovat ainakin olleet hyvälaatuisia. Meikeistä en tiedä kun en käytä. Itse en enää tilaa Yves Rocherilta mitään koska eivät julkaise raaka-aineluetteloita netissä enkä periaatteesta ala kysellä jokaisen ainesosan perään asiakaspalvelusta. Itselläni on useampi kemikaaliallergia joten tästä syystä olisi tosi tärkeää lukea tuoteseloste ennen tilaamista. Kun en mihinkään palautusrumbaan ala, oli se sitten ilmaista tai ei.

Vierailija
26/31 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin puhdistusmaitoa. Sain allergisen reaktion. En osta enää mitään kasvoille menevää.

Vierailija
27/31 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Organic-sarjan puhdistusmaito, biohajoava shampoo ja huulipunat hyviä. Ripsarit varisevat.

Vierailija
28/31 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään YR:n suihkugeeleistä ja vartalovoiteista. Meikeistä tai muista en ole tehnyt hyviä löytöjä.

Vierailija
29/31 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Yves Rocherin nettisivujen kautta kannata tilata mitään kun maksutapoja on huonosti ja sivut ovat todella alkeelliset. Ei mitenkään nykyaikainen yritys. Tässä sähköposti firmasta 1.12.2016: "Ostoehdot ovat samat kaikille asiakkaillemme, mutta ne vaihtelevat kampanjasta ja myyntikanavasta riippuen. Tarjoamme korkeamman luottorajan ja pidemmän maksuajan postimyynnin tilauksille. Kotisivujen ja uutiskirjeen tarjouksista tehtyjen tilausten luottoraja on alhaisempi ja maksuaika on aina lyhyempi. Tämän päätöksen olemme tehneet maailmanlaajuisesti Yves Rocher’lla." Oikeasti? Yritys selvästi haluaa asiakkaita lähinnä postimyynnin kautta. Erikoista menoa!

Vierailija
30/31 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super super super, ovat nostaneet hintoja

Vierailija
31/31 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilailette Yves Rocherilta, kannattaa ottaa bonukset bonuswayn kautta.

www.bonusway.fi (10€ liittymisbonus)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi