25-vuotias poika asuu kotonaan?
Törmäsin vanhan miespuolisen kiusaajani äitiin. Äiti kertoi poikansa asuvan vielä kotonaan, eikä ole kuulemma kertaakaan vielä asunut muualla. Syyksi sanoi työttömyyden. Onhan se tietysti parempi olla niin että pystyy elämään, jos vanhemmilla on ok tulot (kai) kun lähteä vaan vuosiksi kituuttamaan tuilla. Ehkä tämä on siksi minulle niin vierasta, koska itse tosiaan lähdin 16-vuotiaana tuilla kituuttamaan. Itsekin olen nyt siis 25-vuotta, vieras ajatus että olisin nuo kaikki menneet 9 vuotta asunut kotona.
Tuli sellainen olo, että onkohan tämä taas sitä että koska hän on minua kiusannut rankasti, niin etsin hänestä vikoja ja pidän kummallisena että asuu vanhempiensa kanssa. Vai onko oikeasti kummallista, että hän asuu vanhempiensa kanssa vielä 25v eikä ole asunut koskaan muualla?
Eipä toisaalta kai pitäisi ihmetellä kun oma miehenikin asui vanhempien luona hetken aikaa vielä 27-vuotiaana. Mutta siis oli asunut siinä vaiheessa jo aiemmin 8 vuotta muualla, muutti sitten takaisin kotiin kun ei löytänyt siltä paikkakunnalta heti asuntoa.
Onko 25v vanha teistä asumaan kotona?