Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi saada puolison ilman vaivannäköä?

Vierailija
07.09.2020 |

En jaksaisi tai ehtisikään tutustua uusiin ihmisiin, enkä edes ole kovinkaan kiinnostunut ihmisistä. Seksikään ei kiinnosta suuremmin ja mulla on melko niuho ja rajoittunut maku miesten suhteen. En viihdy baareissa ikinä ja ujostelen nettideittejä sekä olen ennakkoluuloinen Tinderiä kohtaan. Haluaisin kuitenkin fiksata sinkkuusongelmani. Miten voisin hoitaa ongelman pois päiväjärjestyksestä mahdollisimman vähällä vaivalla?

T. Sinkkuuteensa totaalisen kyllästynyt

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ota huomioon että myös se parisuhde vaatii vaivannäköä. 

Miksi joku haluaisi olla puolisosi jos et jaksa/halua nähdä vaivaa hänen/suhteenne eteen? 

Vierailija
2/5 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Sitte se tyyppi tulee juttelemaan sulle ja päädytte pussaamaan. Sit pitää viestitellä ja soitella ja sopia uusi tapaaminen pari kertaa. Sen osalta sun pitää vähän nähdä vaivaa ettei tyyppi koe olevansa yksin kiinnostunut ja vetämässä kivirekeä. Mut sit aika pian teillä on parisuhde eikä tässä vaivaa nähty kuin nimeksi.

Pari kertaa näin on käynyt. Helppoa ja vaivatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se aloittaja puolisoa kaipaa kun ei kaipaa ihmisten seuraa ja seksikään ei kiinnosta? Ja lisäksi kertoo olevansa niuho ja laiska? Voi voi.

Vierailija
4/5 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tätä näin päin: miksi joku haluaisi parisuhteeseen kanssasi?

Vierailija
5/5 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaisa pastori Mölleri kirjoitti:

Mihin se aloittaja puolisoa kaipaa kun ei kaipaa ihmisten seuraa ja seksikään ei kiinnosta? Ja lisäksi kertoo olevansa niuho ja laiska? Voi voi.

Olen niuho, mutta laiska ainoastaan ihmissuhdejutuissa. Muuten olen ahkera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan