Mistä aloituksesta tai viestistä olet saanut täällä eniten alapeukkuja?
Kommentit (6)
Siitä kun sanoin vuodenvaihteessa että Janita Lukkarinen on vielä kesällä hengissä ja tuhlannut keräysrahat.
Oli joku ketju, jossa keskusteltiin miesten kohteliaisuuseleistä tms naisille. Kerroin kokemukseni parista miehestä, jotka aina halusivat rynniä ovelle avaamaan sen minulle. Vaikka useimmiten tekivät sen tavalla joka vaikeutti, ei helpottanut, minun kulkemistani ovesta.
Joko tuo, tai sitten treffeillä tarjoamisen ketju, jossa kerroin ekat treffikokemukseni sen jälkeen kun erosin parisuhteesta, jossa maksoin 2/3 kuluista. Kahvilan kassa päätteli jostain syystä, että minä olisin maksamassa sekä oman että treffimiehen kahvit. Hän ei tajunnut virhettään edes siinä vaiheessa, kun alkoi nauraa minulle "näkisitpä ilmeesi".
Siitä, kun sanoin, että tyttöystäväni on japanilaistaustainen. Lopulta joku katkera boomeri poisti sen. M23
Vielä pitää lisätä, että ollaan seurusteltu lukiosta asti, joten ei ole käyty haettua mistään, mutta mitäpä yrittää selittää, kun ollaan katkeria. XD M23
Kerroin minulla olevan takana huono isäsuhde ja olevani huono itsetuntoinen nainen ja antavani vanhempien miesten hyväksikäyttää minua seksuaalisesti. Otan suihin, annan sitoa ja periaatteessa tehdä mitä vain ihan vaan kuullakseni olevani hyvä tyttö.
N27
En muista, mutta yleensä saan paljon alapeukkuja silloin kun odotan saavani paljon yläpeukkuja ja toisinpäin.